izpis_h1_title_alt

Vpliv organizacijskega učenja in inovacij na uspešnost poslovanja v turških podjetjih, 2009 : kumulativna datoteka
Škerlavaj, Miha (Avtor), Černe, Matej (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://adp.fdv.uni-lj.si/opisi/inovtr09/ Novo okno

Izvleček
Namen raziskave je bil predstaviti in preizkusiti model izboljšanja inovativnosti na temelju vpliva kulture organizacijskega učenja. Koncept kulture organizacijskega učenja je bil predstavljen in definiran kot skupek norm in vrednot o delovanju organizacije (http://adp.fdv.uni-lj.si/opisi/inovtr09/povezana-gradiva). Te norme in vrednote naj bi podpirale sistematične, poglobljene pristope, ki stremijo k doseganju višje stopnje organizacijskega učenja. Elementi procesa organizacijskega učenja, ki so bili uporabljeni, so pridobivanje informacij, interpretacija informacij ter vedenjske in kognitivne spremembe. Znotraj teoretičnega okvira konkurenènih vrednot kultura organizacijskega učenja pokriva nekatere vidike vseh tirih različnih tipov kultur: timske, razvojne, hierarhične in racionalne. Konstrukta, ki sestavljata inovativnost, sta inovativna kultura in inovacije, ki jih sestavljajo tehnične (v proizvodih in storitvah) in administrativne (v procesih). Uporabljeni so bili podatki, pridobljeni od 112 turških podjetij, ki zaposlujejo več kot 50 ljudi. Vpliv kulture organizacijskega učenja je bil empirično preverjen z uporabo linearnega strukturnega modeliranja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informacijska tehnologija, informacijski viri, organizacijski razvoj, inovacije, učeča se organizacija, uspešnost poslovanja, raziskave, Turčija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:2.20 - Zaključena znanstvena zbirka podatkov ali korpus
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2012
Založnik:Univerza v Ljubljani, Arhiv Družboslovnih podatkov
Kraj:Ljubljana
UDK:005.2
COBISS.SI-ID:20994022 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:703
Število prenosov:100
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The aim of this research was to present and test a model of innovativeness improvement based on the impact of organizational learning culture. The concept of organizational learning culture (OLC) was presented and defined as a set of norms and values about the functioning of an organization (http://adp.fdv.uni-lj.si/opisi/inovtr09/povezana-gradiva/). These norms should support in-depth approaches aimed at achieving higher-level organizational learning. The elements of an organizational learning process that were used are information acquisition, information interpretation, and behavioural and cognitive changes. Within the competing values framework OLC covers some aspects of all four different types of cultures: group, developmental, hierarchical, and rational. Constructs comprising innovativeness are innovative culture and innovations, which are made of technical (product and service) and administrative (process) innovations. Datafrom 112 Turkish companies employing more than 50 people were used. The impact of OLC on innovations was empirically tested via structural equation modelling (SEM). The results showed that OLC has a very strong positive directeffect on innovations as well as moderate positive indirect impact via innovative culture.

Ključne besede:information technology, information sources, organizational development, innovations, learning organization, business efficiency, research, Turkey

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj