izpis_h1_title_alt

Celovito obvladovanje kakovosti v javnem sektorju
Andoljšek, Žiga (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.fu.uni-lj.si/uprava/clanki/letnikI,%C5%A1tevilka2,2003/I_2_december2003_andoljsek.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Namen prispevka je predstaviti celovito obvladovanje kakovosti (TQM) v javni upravi. Teoretični definiciji kakovosti sledi pojasnitev razlike med kontrolo in obvladovanjem kakovosti kot vse pomembnejši sestavini procesov v storitvenih organizacijah. Nadrobno so pojasnjene tudi tri osnovne sestavine obvladovanja kakovosti: osredotočenje na stranko, stalno izboljševanje procesov in celovito sodelovanje zaposlenih v timoh. Pri prenosu spoznanj celovitega obvladovanja kakovosti v javni sektor pa ne moremo mimo nekaterih omejitev in značilnosti, ki jih je treba upoštevati.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:javni sektor, kakovost javnega sektorja, merjenje kvalitete, celovito obvladovanje kakovosti
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Leto izida:2003
Št. strani:str. 128-139
Številčenje:Let. 1, št. 2
UDK:35.088:331.101.6
ISSN pri članku:1581-7555
COBISS.SI-ID:1831854 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:643
Število prenosov:268
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Uprava
Skrajšan naslov:Uprava
Založnik:Fakulteta za upravo
ISSN:1581-7555
COBISS.SI-ID:125896448 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj