izpis_h1_title_alt

Stanje cevnih propustov za odvodnjavanje cestnega telesa glede na naklon nivelete gozdne ceste : diplomsko delo - visokošolski strokovni študij
Šturm, Borut (Avtor), Potočnik, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.digitalna-knjiznica.bf.uni-lj.si/vs_sturm_borut.pdf Novo okno

Izvleček
Cevni propusti so nujni elementi za odvodnjavanje na gozdni cesti, z njimi pa kontrolirano odvajamo vodo iz koritnice in jarka. Za njihovo pravilno delovanje je posebej pomembna primernost lokacije, pravilna vgradnja in redna vzdrževanost. Namen naloge je bilo ugotoviti stanje cevnih propustov glede na naklon nivelete gozdne ceste. Kot raziskovalni objekt je bila izbrana gozdna cesta Hrastnik v gozdnogospodarski enoti Selca. Rezultati analize kažejo, da so z vidika stanja cevnih propustov najbolj kritični nakloni nivelete od 4 do 8 % saj pri teh naklonih tako zamašenost, kot poškodovanost dosegata zelo visoke vrednosti. Zamašenost dosega nekoliko večje vrednosti še pri naklonih nivelete od 0 do 4 %, predvsem zaradi zamašenosti vtočnih jaškov, poškodovanost pa pri naklonih nivelete nad 12 %, kjer ima meteorna voda že veliko razdiralno moč. Zaradi poškodovanosti bi bilo potrebno v celoti zamenjati sedem cevnih propustov z novimi premera 60 cm, vsem preostalim urediti iztoke in zamenjati štiri ter na novo vgraditi tri vtočne jaške. Vrednost teh del, bi znašala 4.759,62 EUR (1.140.595,40 SIT). Če vzamemo povprečno vrednost sredstev, ki so bila v zadnjih šestih letih namenjena za togozdno cesto, pa bi za dokončno ureditev odvodnjavanja s cevnimi propusti potrebovali približno tri leta, brez stroškov tekočega vzdrževanja. V bodoče bi bilo potrebno posvetiti večjo pozornost tudi rednemu vzdrževanju vtočnih jaškov in koritnice.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gozdne ceste, odvodnjavanje, Hrastnik, cevni propust, naklon nivelete, Selca
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2007
Založnik:[B. Šturm]
Št. strani:VIII,36 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:630*383(043.2)
COBISS.SI-ID:1813670 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:414
Število prenosov:199
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Pipe culverts are essential elements of drainage on forest roads and serve forcontrolled drainage of water from side drains and road ditches. Key factorsfor their functioning are adequate location, correct construction and regular maintenance. The objective of the graduation thesis was to assess the condition of pipe culverts in relation to longitudinal slope of forest roads. The research was conducted on forest road Hrastnik in forest management unit Selca. The results show that in terms of road condition the most problematic longitudinal slopes are the ones between 4 and 8 per cent as those roads tend to clog and damage more easily. Clogging is additionally problematic on roads with longitudinal slopes between 0 and 4 per cent, primarily because of clogged pipe culvert inflows. Longitudinal slope above 12 per cent, however, results in high damages of the road that are due to the destructive force of atmospheric precipitations. Due to damages, seven pipe culverts require substituting with new ones (60 cm in diameter), and all the others need fixingthe outflows and rebuilding of inflows. The costs of work would amount to 4,759.62 (1,140,595.40 SIT). Given the average funds spent on the road inthe last six years it would take approximately three years to fix the drainage with pipe culverts, excluding the cost of permanent maintenance. In future, more attention should be paid to regular maintenance of pipe culvert inflows and side drains.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj