izpis_h1_title_alt

Strateško komuniciranje na primeru pridobivanja zemeljskega plina v Petišovcih : magistrsko delo
Bizjak, Špela (Avtor), Jontes, Dejan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Škerlep, Andrej (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,81 MB)
MD5: C6DFFA98CFA1378A0DB4F4A851503ED0

Izvleček
V svoji magistrski nalogi obravnavam strateško komuniciranje projektnih partnerjev, ki poskušajo pridobiti potrebna dovoljenja za črpanje zemeljskega plina v Petišovcih. Usmerim se na postopek pridobivanja zemeljskega plina, poznan pod imenom hidravlična stimulacija ali fracking. Ta je v nekaterih državah v Evropski uniji prepovedan, zato je pomembno, da organizacija pridobi potrebna dovoljenja od državnih institucij za izvajanje te dejavnosti. Ukvarjam se s strateškim komuniciranjem, ki je pomembno za ustvarjanje zaupanja v lokalni skupnosti, ki naj bi posledično vplivalo na pridobitev potrebnega dovoljenja. Za to je potrebna visoka stopnja zaupanja v organizacijo in relativno pozitivno medijsko poročanje. V nalogi s pomočjo analize vsebine in kvalitativne interpretativne metode, analiziram komuniciranje organizacije in medijsko poročanje ter nekatere pomembne izjave okoljskih aktivistov. Medijsko poročanje o omenjenem postopku je pomembno z vidika odnosov z javnostmi, saj so se pojavljala opozorila okoljevarstvenikov glede onesnaženja okolja. V nalogi raziskujem, kako mediji poročajo o organizaciji, katere dejavnost po mnenju okoljevarstvenikov ogroža okolje, in kako poskuša organizacija s programi odnosov z javnostmi uveljaviti svoje interese. Cilj magistrske naloge je analizirati strateško komuniciranje in medijsko poročanje izbranega primera. Hipoteza, da bo korektno izvajanje strateškega komuniciranja ustvarilo zaupanje, ki bo zagotovilo pridobitev dovoljenja za izvajanje hidravlične stimulacije, v proučevanem obdobju ni bila potrjena. Raziskava mi omogoča sklepanje na dejavnike, ki so prispevali k zadržkom državnih institucij pri izdaji potrebnega dovoljenja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:strateško komuniciranje, odnosi z javnostmi, odnosi z mediji, aktivizem, zemeljski plin, fracking
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2021
Založnik:[Š. Bizjak]
Št. strani:77 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:316.77:659.4(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:83645187 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:74
Število prenosov:17
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Strategic communication in the case of natural gas extraction in Petišovci
Izvleček:
In my master's thesis, I discuss the strategic communication of project partners trying to obtain the necessary permits for the extraction of natural gas in Petišovci. The focus is on the process of extracting natural gas, known as hydraulic stimulation or fracking which is prohibited in some of the EU countries. Therefore, it is of the utmost importance for the organization to acquire the preliminary permits from state institutions in order to implement this activity. I deal with strategic communication, which is essential for building and maintaining trust in the local community, and which should further shape the acquisition of the necessary permit. The latter requires a high level of trust in the organization and relatively positive media coverage. With content analysis and qualitative interpretive method, I analyse the organization's communication and media reporting, as well as some crucial statements of environmental activists who have been noticing and warning of dangers. In this thesis, I explore the case of media reports on an organization which, according to environmentalists, endangers the environment, and tries to assert its interests through public relations programs. The aim of the master's thesis is to analyse the strategic communication and media reporting of the selected case. The hypothesis that the correct implementation of strategic communication will create trust which will ensure the acquisition of permission to perform hydraulic stimulation was not confirmed during the study period. The research allows me to draw conclusions about the factors that contributed to the reservations of state institutions in issuing permits.

Ključne besede:strategic communication, public relations, media relations, activism, natural gas, fracking

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj