izpis_h1_title_alt

Strategija trženja blagovne znamke damskega perila na mednarodnih trgih : specialistično delo
Kuzmički, Mojca (Avtor), Hrastelj, Tone (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/specialist/kuzmicki3502.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, mednarodno trženje, strategija trženja, blagovne znamke, image, konkurenca, potrošnik, case study, Lisca
Vrsta gradiva:Specialistično delo (m3)
Tipologija:2.10 - Specialistično delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2008
Založnik:[M. Kuzmički]
Št. strani:V, 76 str., 12 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17686758 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:525
Število prenosov:210
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, international marketing, marketing strategy, trademarks, image, competition, consumer, case study, Lisca

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj