izpis_h1_title_alt

Uvod v filmsko faktografijo / Cikel portretov starostnikov s področja slovenskega podeželja
ID Korenič Tratnik, Sebastian (Avtor), ID Černelč, Robert (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Muhovič, Jožef (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Sedlaček, Sašo (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,10 MB)
MD5: 1A3F422C9C2B68F904051033E5622532

Izvleček
Izhodišče magistrske naloge je predstavitev temeljnih kategorij filmskega medija in njegovega odnosa do dejanskosti. Kot celota besedilo predstavlja ekspozicijo osnovnih konceptov za razumevanje formalnega odnosa med realnostjo in njeno filmsko upodobitvijo v kontekstu sodobnih dokumentarističnih strategij. Z osredotočanjem na problem faktografije kot metode in dejstva kot predmeta bomo skušali vzpostaviti pogoje za metodološko prolegomeno, ki bi lahko vzpostavila ustrezno filmsko teoretsko metodiko. Pri tem se bomo v raziskavi izogibali postavljanju vsebinskega prispevka in skušali zgolj orisati minimalne kategorije avdio-vizualnega dispozitiva. Namesto vsebinske analize izraznih sredstev filmskega jezika bomo z redukcijo medija na njegova temeljna formalna določila in z metafilmološko analizo temeljnega pojmovnega aparata poskušali nakazati splošen formalni okvir za operativen filmološki model. Skupaj poglavja predstavljajo faktografski pristop k razumevanju filmskega zapisa in medijskega funkcioniranja v kinematografskem dispozitivu.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slikarstvo, novi mediji, video, film, fakt, faktura, faktografija, fikcija, forma, magistrska naloga
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-110560 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.09.2019
Število ogledov:1117
Število prenosov:258
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An introduction to film factography / A Cycle of elderly portraits from the Slovene countryside
Izvleček:
The starting point of the Master's thesis is a presentation of the fundamental categories of the film medium and it's relation to actuality. As a whole, the text presents an exposition of the basic concepts for understanding the formal relationship between reality and it's film image in the context of contemporary documentary strategies. By focusing on the problem of factography as a method and fact as an object we will try to establish the conditions for a methodological prolegomena that would be able to bring about an acceptable film theoretic model. By doing this we will try to avoid positing a content heavy contribution and aim to simply recount the minimal categories of the audio-visual dispositif. Instead of a content-based analysis of the expression capacities of the film language, we will reduce the medium to its fundamental formal characteristics and give a metafilmologic analysis of the basic conceptual apparatus, trying to set out a general formal framework for an operative filmologic model. The chapters combined give a factographic approach to understanding the nature of film representation and it's functioning as a medium.

Ključne besede:Painting, new media, video, film, fact, facture, factography, fiction, form, master thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj