izpis_h1_title_alt

Upravljanje blagovne znamke v družbi Gorenje, d.d. : diplomsko delo
Golja, Valentina (Avtor), Damjan, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/golja2545.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, bela tehnika, industrijsko podjetje, Gorenje, trženje, blagovne znamke, image, strategija, zgodovina
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2006
Založnik:[V. Golja]
Št. strani:43 str., 4 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:16851430 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:463
Število prenosov:323
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, household appliances, industrial enterprises, marketing, trademarks, image, strategy, history

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj