|
|
3. Kvaliteta storitev javnega prevoza na primeru mestnega prometa v LjubljaniMiloš Bajt, 2005, magistrsko delo Ključne besede: gradbeništvo, magistrska dela, javni potniški promet, kakovost storitev, nivo storitev, benchmarking- koncept najboljših izkušenj, telematika, zadovoljstvo uporabnikov Celotno besedilo (datoteka, 3,55 MB) |
|
5. Evalvacija tehnoloških, socioloških in ekonomskih vidikov ERPNina Habjan, 2014, diplomsko delo Ključne besede: ERP, sprejetost tehnologije, TAM, zadovoljstvo uporabnikov, vpliv na organizacijo, tehnološka ustreznost, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 401,06 KB) |
6. Zadovoljstvo mladostnikov s storitvami referenčne službe v Mestni knjižnici GrosupljeMateja Jerše, 2013, magistrsko delo Ključne besede: splošne knjižnice, Slovenija, referenčne storitve, mladostniki, referenčni knjižničarji, delo z bralci, zadovoljstvo uporabnikov, magistrske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,39 MB) |
|
|
|
|