|
2. Vedenjski modeli vrednotenja kapitala blagovne znamke s primerom kvantifikacijeDanjel Bratina, 2003, magistrsko delo Ključne besede: trženje, blagovne znamke, upravljanje, vrednotenje, modeli, klasifikacija, vedenjske znanosti, analiza, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Analiza nakupnega odločanja porabnikov na primeru izdelka "po naročilu narejena montažna hiša"Mateja Kos Koklič, 2003, magistrsko delo Ključne besede: trženje, potrošnik, odločanje, vedenjske znanosti, teorija, modeli, case study, nakup, stanovanja Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Način vodenja v podjetjih - primerjava vodenja v proizvodnji in razvojuMitja Dolžan, 2004, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, poslovanje podjetja, vodenje, poslovni proces, karakteristike, metode, vedenjske znanosti, modeli, teorija, teamsko delo, motiviranje, komuniciranje, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Vpliv prodajnega okolja na vedenje porabnikovAleksandar Andželevski, 2004, magistrsko delo Ključne besede: trženje, prodaja, poslovno okolje, potrošnik, spoznavanje, fiziologija, prodajalna, prodajno mesto, modeli, vedenjske znanosti, raziskave Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Osebnostna analiza podjetnikovSaša Aleksandra Koren, 2005, diplomsko delo Ključne besede: podjetništvo, podjetnik, podjetje, osebnost, psihologija, vedenjske znanosti, teamsko delo, konflikti, izobraževanje, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
10. Primerjava značilnosti in nakupnih navad spletnih porabnikov in neporabnikovJure Vrhovec, 2007, magistrsko delo Ključne besede: informacijska tehnologija, Internet, elektonsko poslovanje, potrošnik, nakup, vedenjske znanosti, psihologija potrošnika, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |