1. Vpliv osemletnega vzgojno-izobraževalnega programa z dodatno športno ponudbo na izbrane motorične in psiho-socialne dimenzije ter učni uspeh učencev in učenkBranko Peternelj, 2007, doctoral dissertation Keywords: šolstvo, šport, programi, osnovne šole, morfološke značilnosti, motorične sposobnosti, psihosocialne značilnosti, učni uspeh, eksperiment, T-test, diskriminantna analiza, motivacija, vrednote, stališča Full text (outside link) |
2. Povezanost gibalnih in teoretičnih športnih znanj z nekaterimi kazalniki šolske uspešnosti deklet v predadolescenciMarica Žakelj, 2009, master's thesis Keywords: športna vzgoja, znanje, gibanje, uspešnost, učni uspeh, ocenjevanje, dekleta, vprašalnik, testi, meritve, analiza variance Full text (outside link) |
3. Povezanost telesnih razsežnosti in gibalnih sposobnosti z nekaterimi okoljskimi dejavniki otrok, starih 11 in 14 letČrtomir Matejek, 2013, doctoral dissertation Keywords: telesni razvoj, gibalni razvoj, telesne značilnosti, gibalne sposobnosti, športna dejavnost, šolski otroci, učenci, učenke, osnovne šole, okolje, starši, družina, socialnoekonomski status, učni uspeh, meritve, testi, SPSS 18.00, faktorska analiza, analiza variance Full text (outside link) |
4. Identifikacija potreb po usposabljanju zaposlenih v Sloveniji z vidika ponudnika programov usposabljanjPatrick Vesel, 2004, master's thesis Keywords: Slovenija, podjetje, učeča se organizacija, permanentno izobraževanje, izobraževanje, učni programi, ponudba, zadovoljstvo, uspeh, strategija trženja Full text (outside link) |
5. Samopodoba in predizpitna anksioznost pri študentih Fakultete za športJosip Radaković, 2009, undergraduate thesis Keywords: šport, psihologija, samopodoba, predizpitna anksioznost, študenti, Fakulteta za šport, primerjava, učni uspeh, vprašalnik, t-test, Pearsonov koeficient Full text (outside link) |
6. Povezanost med aktivnim ukvarjanjem s športom in samopodoboAndraž Nabernik, 2009, undergraduate thesis Keywords: šport, psihologija, samopodoba, predizpitna anksioznost, študenti, Fakulteta za šport, primerjava, učni uspeh, vprašalnik, t-test, Pearsonov koeficient Full text (outside link) |
7. Mladina, 2000Vlado Miheljak, Mirjana Ule, Tanja Rener, Metka Mencin Čeplak, Blanka Tivadar, Metka Kuhar, 2001, complete scientific database or corpus Keywords: znanje jezikov, uporaba interneta, uporaba mobitela, pripravljenost preseliti se iz države, vrednote, stališče glede razlik v dohodkih, liberalno - egalitarno skrajnosti, zanimanje za razna področja, moralna stališča, doživljanje šole, emocionalna in instrumentalna starševska podpora, stališča glede šolskega uspeha, doseženi učni uspeh, samopodoba, nakupovalne preference, nakupovalne navade, odnos do nakupovanja, samoocena vpliva na nakupovalne odločitve v družini, samorazumevanje razlogov za nakupovalne odločitve, seznanjenost s ponudbo oblek, prijateljstvo, socialna omrežja - koga bi zaprosil za pomoč v stiski, podpora protestnim aktivnostim, zaupanje osebam in inštitucijam, zadovoljstvo z demokracijo, zanimanje za politiko, vključenost v politiko, pogostost pogovorov o politiki, politične preference, levo-desna samouvrstitev, upravičenost institucionaliziranega nasilja, starost ob mejnikih odraščanja, ocena materialnega položaja družine, depresivna občutj Full text (outside link) |
8. Mladina '97Mirjana Ule, Tanja Rener, Blanka Tivadar, Metka Mencin Čeplak, 2002, complete scientific database or corpus Keywords: doživljanje šole, emocionalna in instrumentalna starševska podpora, zadovoljstvo z učnim uspehom, doseženi učni uspeh, prijateljstvo, pričakovanja glede šolanja in poklicne prihodnosti, pričakovanja glede lastne in prihodnosti družbe, navezanost na deželo, lestvica osebnostnih lastnosti (agresivnost, anksioznost, depresivnost), vrednote, lestvica avtoritarnosti, samopodoba, problemi in negotovost mladih, poročanje o izkušnji nasilja - žrtev, socialna omrežja - koga bi zaprosil za pomoč v stiski, problemi v družini, starost ob mejnikih odraščanja, odnos do prostovoljnih dejavnosti, poraba časa, zanimanje za razna področja, iskanje institucionalne pomoči, stiki s policijo, poročanje o lastni udeležbi pri delikventni dejavnosti - storilec, pogostost hoje zvečer ven, religioznost, informiranost, spol, leto rojstva, izobrazba staršev, socialni položaj staršev, narodnost, tip naselja Full text (outside link) |
9. Mladina '98Mirjana Ule, Tanja Rener, Metka Mencin Čeplak, Blanka Tivadar, 2000, complete scientific database or corpus Keywords: doživljanje šole, emocionalna in instrumentalna starševska podpora, zadovoljstvo z učnim uspehom, doseženi učni uspeh, prijateljstvo, pričakovanja glede šolanja in poklicne prihodnosti, pričakovanja glede lastne in prihodnosti družbe, navezanost na deželo, lestvica osebnostnih lastnosti (agresivnost, anksioznost, depresivnost), vrednote, lestvica avtoritarnosti, samopodoba, problemi in negotovost mladih, poročanje o izkušnji nasilja - žrtev, socialna omrežja - koga bi zaprosil za pomoč v stiski, problemi v družini, starost ob mejnikih odraščanja, odnos do prostovoljnih dejavnosti, poraba časa, zanimanje za razna področja, iskanje institucionalne pomoči, stiki s policijo, poročanje o lastni udeležbi pri delikventni dejavnosti - storilec, pogostost hoje zvečer ven, religioznost, informiranost, spol, leto rojstva, izobrazba staršev, socialni položaj staršev, lastna narodnost, narodnost staršev, tip naselja Full text (outside link) |
|