1. Organizacijska struktura - primer podjetja Porsche Slovenija d.o.o.Simona Mavsar, 2003, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, avtomobili, trgovinsko podjetje, Porsche Slovenija, organizacija, organizacijske strukture, tehnika, motiviranje, komuniciranje, management, kultura podjetja Full text (outside link) |
2. Izvajanje strategije potiska in potega v podjetju Merkur, d.d., NakloAndreja Bertoncelj, 2001, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, trgovinsko podjetje, Merkur, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, oglas, pospeševanje prodaje, ankete Full text (outside link) |
3. Spremljanje stroškov po aktivnostih poslovnega procesa v podjetju TehnounionBarbara Bajuk, 2001, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, trgovinsko podjetje, Tehnounion, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, računovodstvo, stroški, ugotavljanje stroškov na podlagi aktivnosti, ABC metoda, planiranje Full text (outside link) |
4. Vpliv vzdušja v prodajalni na nakupno obnašanjeHelena Kuzma, 2001, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, trgovinsko podjetje, prodajalna, Emporium, prodaja, nakup, potrošnik, psihologija potrošnika, okolje, raziskave, analiza Full text (outside link) |
|
6. Celovita ocena podjetja VerčičPeter Verčič, 2001, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, živila, trgovinsko podjetje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, ocene, analiza, modeli, S Full text (outside link) |
|
8. Načrtovanje, organiziranje in koordiniranje tržnih poti v podjetju Mreža Trading d.o.o.Gregor Kobal, 2001, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, gradbeništvo, material, trgovinsko podjetje, Mreža Trading, poslovanje podjetja, trženje, poslovno komuniciranje, konkurenca, sodelovanje, spori Full text (outside link) |
9. Strategija poslovanja Mercatorjevih drogerijNives Rudolf, 2001, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, podjetje, trgovinsko podjetje, Mercator, trženje, prodaja na drobno, organizacijske strukture, kadri, naloga, vodenje, podatki, panoge dejavnosti, analiza Full text (outside link) |
10. Povezanost med zadovoljstvom kupca in njegovo zvestobo prodajalniAndrej Daniel Kuhelj, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, potrošnik, trgovinsko podjetje, komuniciranje, medosebni odnosi, prodaja, odnosi s strankami, lojalnost, vrednost, dejavnost, trženje, raziskave, primeri Full text (outside link) |