|
|
|
|
5. Vrednotenje uporabniške izkušnje v mobilnem oglaševanjuRobert Sedovšek, 2016, doktorska disertacija Ključne besede: spletno oglaševanje, spletni marketing, uporabniška izkušnja, mobilno oglaševanje, uporabniški vmesniki, interakcija človek-računalnik, mobilna foto galerija, disertacije Celotno besedilo (datoteka, 5,58 MB) |
|
7. PRAVNA UREDITEV SPLETNEGA ZASLUŽKA IN SPLETNE TRGOVINE V SLOVENIJIIrma Samantha Knez, 2019, magistrsko delo/naloga Ključne besede: spletni zaslužek, spletna trgovina, spletno poslovanje, podjetje, internet, podjetniško pravo, gospodarsko pravo, pravo Republike Slovenije, družba z omejeno odgovornostjo, samostojni podjetnik, mrežni marketing. Celotno besedilo (datoteka, 1,64 MB) |
8. Oglaševanje knjižničnih virov in storitev na FacebookuVesna Lešnik, 2021, magistrsko delo/naloga Ključne besede: splošne knjižnice, oglaševanje, marketing, spletni marketing, digitalni marketing, Facebook, družbena omrežja Celotno besedilo (datoteka, 1,63 MB) |
|