1. Izvajanje strategije potiska in potega v podjetju Merkur, d.d., NakloAndreja Bertoncelj, 2001, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, trgovinsko podjetje, Merkur, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, oglas, pospeševanje prodaje, ankete Full text (outside link) |
2. Smiselnost oglaševanja čistilnih sredstev na internetu v SlovenijiDarja Šušteršič, 2001, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, nova ekonomija, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, elektronsko poslovanje, oglas, raziskave, analiza Full text (outside link) |
3. Mrežno oglaševanje - korak naprej v spletnem oglaševanjuRok Planinc, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, informacijska tehnologija, ekonomska propaganda, poslovno komuniciranje, oglas, Internet, problematika, mrežno trženje, uspešnost poslovanja, trg, primeri Full text (outside link) |
4. Plakat kot medij političnega oglaševanjaLeon Mihalič, 2002, undergraduate thesis Keywords: volitve, politični sistemi, politična psihologija, oglas, propaganda, trženje, odnosi z javnostjo, medosebni odnosi, komuniciranje, komunikacije, sredstva javnega obveščanja, analiza, primeri Full text (outside link) |
|
|
7. Spletno oglaševanje in grajenje blagovnih znamkSimon Pukl, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, informacijski sistemi, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, oglas, strategija trženja, blagovne znamke, raziskave, 2001 Full text (outside link) |
8. Interaktivni mediji v tržnem komuniciranjuMateja Perenič, 2002, undergraduate thesis Keywords: trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, informacijska tehnologija, Internet, oglas, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, direktno trženje, pospeševanje prodaje Full text (outside link) |
9. Spletno oglaševanje in prispevek novega medija k promociji podjetijMarina Bučar, 2002, undergraduate thesis Keywords: nova ekonomija, informacijski sistemi, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, podjetje, promocija, strategija trženja, efektivnost, oglas, modeli Full text (outside link) |
10. Pospeševanje prodaje v podjetju Petrol, d.d.Mateja Verbič, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, trgovinsko podjetje, Petrol, trženje, poslovno komuniciranje, pospeševanje prodaje, ekonomska propaganda, oglas, planiranje, raziskave, analiza Full text (outside link) |