Keywords: zadovoljstvo s šolanjem na srednji šoli, prejemanje štipendije, zadovoljstvo s poklicem, ustreznost delovnega mesta glede na doseženo izobrazbo, dohodek, samoaktualizacija oziroma možnosti izražanja idej in sposobnosti v poklicu, vključenost v organizacije in organe, vplivi na družbene spremembe v svojem okolju, pomembnost vrednot za posameznika, preživljanje prostega čas, kulturna opremljenost posameznikovega doma (radio, televizija, slovarji, leksikoni, fotoaparat, umetniške slike, ...), stališča o delu kot vrednoti, odnos do dela, narodnost staršev, izobrazba staršev, problemi v osebnem življenju posameznika (v ožjem okolju, v velenjski občini ali širši družbi), vpliv staršev, šole, poklicne svetovalnice in drugih pri posameznikovi izbiri poklicaFull text (outside link)
Keywords: doživljanje šole, emocionalna in instrumentalna starševska podpora, zadovoljstvo z učnim uspehom, doseženi učni uspeh, prijateljstvo, pričakovanja glede šolanja in poklicne prihodnosti, pričakovanja glede lastne in prihodnosti družbe, navezanost na deželo, lestvica osebnostnih lastnosti (agresivnost, anksioznost, depresivnost), vrednote, lestvica avtoritarnosti, samopodoba, problemi in negotovost mladih, poročanje o izkušnji nasilja - žrtev, socialna omrežja - koga bi zaprosil za pomoč v stiski, problemi v družini, starost ob mejnikih odraščanja, odnos do prostovoljnih dejavnosti, poraba časa, zanimanje za razna področja, iskanje institucionalne pomoči, stiki s policijo, poročanje o lastni udeležbi pri delikventni dejavnosti - storilec, pogostost hoje zvečer ven, religioznost, informiranost, spol, leto rojstva, izobrazba staršev, socialni položaj staršev, narodnost, tip naseljaFull text (outside link)
Keywords: doživljanje šole, emocionalna in instrumentalna starševska podpora, zadovoljstvo z učnim uspehom, doseženi učni uspeh, prijateljstvo, pričakovanja glede šolanja in poklicne prihodnosti, pričakovanja glede lastne in prihodnosti družbe, navezanost na deželo, lestvica osebnostnih lastnosti (agresivnost, anksioznost, depresivnost), vrednote, lestvica avtoritarnosti, samopodoba, problemi in negotovost mladih, poročanje o izkušnji nasilja - žrtev, socialna omrežja - koga bi zaprosil za pomoč v stiski, problemi v družini, starost ob mejnikih odraščanja, odnos do prostovoljnih dejavnosti, poraba časa, zanimanje za razna področja, iskanje institucionalne pomoči, stiki s policijo, poročanje o lastni udeležbi pri delikventni dejavnosti - storilec, pogostost hoje zvečer ven, religioznost, informiranost, spol, leto rojstva, izobrazba staršev, socialni položaj staršev, lastna narodnost, narodnost staršev, tip naseljaFull text (outside link)
Keywords: spol, letnik srednje šole, mesto, kjer živi dijak, narodnost staršev, stanovanje, dijakova soba, število oseb v gospodinjstvu, opremljenost gospodinjstva, spremljanje posameznih televizijskih programov, način spremljanja televizijskih programov, zavedanje problemov koprske občine, razvoj koprske občine v prihodnosti, priseljevanje drugih ljudi v občino koper, znanje tujih jezikov, dijakova želja po osamosvojitvi, (ne)soglasje pri gledanju televizijskih programov, odnos mlajših do starejših, najava obiska pri prijatelju, razlikovanje v oblačenju, teritorialna navezanost, navezanost na določena območja, občutek pripadnosti, prilagajanje močnejšemu narodu, hrupnost mladih, odnos do onesnaževanja, nadaljno študiranje, univerza v kopru, splošna ocena kopra, zadrževanje v starem mestnem jedru, samoocena, računalništvo v šoli, tuji jeziki v šoli, primerjava slovenskih in italijanskih televizijskih programov, radijske postaje, uporaba osebnega računalnika, prenova staFull text (outside link)