1. Analiza dejavnikov nakupovanja izven kraja bivanjaNataša Per, 2001, diplomsko delo Ključne besede: notranja trgovina, nakup, nakupovalni centri, prodajalna, lokacija, izbira, trženje, tržne raziskave, podatki, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
4. Spreminjanje mestnih jeder v SlovenijiElena Rojc, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, regionalna politika, urbanizacija, mesta, ekonomski razvoj, demografija, nakupovalni centri, spremembe, trendi Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Analiza tveganja uvedbe detajlističnih ambulant v SlovenijiMaja Trošt, 2008, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, zdravstvo, zdravstveno varstvo, zavarovanje, podjetje, nakupovalni centri, tržna analiza, planiranje, kadri, konkurenca, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Odnos porabnikov do nakupovanja nakita v Hipermarketu E'LeclercNataša Marković, 2009, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, nakupovalni centri, E.Leclerc, zlato, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, tržne raziskave, preizkušanje domnev Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Vpliv makroekonomskih razmer na nakupe v diskontnih prodajalnahAnže Šušteršič, 2009, diplomsko delo Ključne besede: nakupovalni centri, diskont, trženje, prodaja, vedenje potrošnikov, odločanje, recesija, tržne raziskave, analiza, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
|