1. Vpliv blagovne znamke na sprejemljivost kislih kumaric pri potrošnikuTanja Tič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: blagovna znamka, trgovska blagovna znamka, živila, sprejemljivost živil, potrošniki, senzorične lastnosti, kisle kumarice, nakupovalne navade, proizvajalci živilskih izdelkov, slovensko tržišče Celotno besedilo (datoteka, 553,86 KB) |
2. Vpliv informacije o blagovni znamki in sistemu reje kokoši na potrošnikovo senzorično vrednotenje jajcSuzana Keser, 2009, diplomsko delo Ključne besede: živila, jajca, blagovna znamka, reje kokoši, baterijska reja, prosta reja, ekološka reja, sprejemljivost živil, slovensko tržišče, potrošniki, nakupovalne navade, senzorične lastnosti Celotno besedilo (datoteka, 674,27 KB) |
3. Odnos Slovencev do pripravljene hraneTomaž Sotošek, 2009, diplomsko delo Ključne besede: živila, pripravljena hrana, potrošniki, slovenski potrošniki, nakupovalne navade, vedenje potrošnikov, vpliv socio-demografskih značilnosti, sprejemljivost pripravljene hrane, odklanjanje pripravljene hrane Celotno besedilo (datoteka, 613,50 KB) |
4. Kultura uživanja vina v SlovenijiMorana Lubaj, 2009, diplomsko delo Ključne besede: vino, kultura uživanja vina, potrošniki, slovenski potrošniki, nakupovalne navade, trženje vin, trženjski splet, cena, tržne poti, trženjsko komuniciranje, kakovost vina, Slovenija Celotno besedilo (datoteka, 531,58 KB) |
5. Analiza odločanja mladih za nakup vina in drugih alkoholnih pijačValentina Kušar, 2012, diplomsko delo Ključne besede: potrošniki, mladi potrošniki, vino, alkoholne pijače, uživanje pijač, nakupovalne navade, vedenje potrošnikov Celotno besedilo (datoteka, 943,29 KB) |
|
|
|
9. Vpliv sistema reje na percipirano kakovost in senzorično oceno piščančjega mesa pri slovenskih potrošnikihSabina Vrecl, 2019, magistrsko delo Ključne besede: perutnina, piščančje meso, sistem reje, senzorična ocena, percipirana kakovost, potrošniki, nakupovalne navade, vedenje potrošnikov Celotno besedilo (datoteka, 3,57 MB) |
10. Senzorične preference Slovencev do vin sorte chardonnay različnega poreklaDejan Dimitrovski, 2019, magistrsko delo Ključne besede: vino, chardonnay, poreklo vina, senzorične lastnosti, potrošniki, socio-demografske značilnosti, nakupovalne navade, etnocentrizem, samozavest Celotno besedilo (datoteka, 770,71 KB) |