1 - 4 / 4 ![]() ![]() ![]() ![]() |
1. Poznavanje blagovnih znamk in etnocentrizem porabnikov kot dejavnika nakupnega obnašanja Janez Damjan, Irena Vida, 1997, izvirni znanstveni članek Ključne besede: trženje, blagovne znamke, etnocentrizem, nakupno obnašanje, potrošniki |
2. Zadovoljstvo kupcev s ponudbo "Sadne drevesnice" Vanja Dolenec, 2007, diplomsko delo Ključne besede: trženje, sadjarstvo, drevesnice, potrošniki, nakupno obnašanje |
3. Nakupne navade kupcev okenskih in balkonskih rastlin na območju Dolenjske Branka Kovačič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: trženje, trg, okrasne rastline, Dolenjska, nakupno obnašanje |
4. Pomen porekla mesa govedi na nakupno obnašanje slovenskih potrošnikov Maksimiljana Kočevar Gudlin, 2016, diplomsko delo Ključne besede: govedo, meso, poreklo, potrošniki, nakupno obnašanje, ankete, diplomske naloge |