|
|
|
|
|
6. Pomen čustvene inteligentnosti pri poslovnem komuniciranjuIrena Plut, 2006, diplomsko delo Ključne besede: psihologija, čustvena inteligentnost, poslovno komuniciranje, komuniciranje, medosebni odnosi, case study, podjetje, Studio Moderna, ankete, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Ugotavljanje stroškov po procesih v podjetju Studio ModernaPetra Kovač, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, Studio Moderna, stroškovno računovodstvo, stroški, metode, ABC metoda, ugotavljanje stroškov na podlagi aktivnosti, optimizacija Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Analiza možnosti vstopa podjetja Studio Moderna na kazahstanski trgMonika Lavrenčič, 2009, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, Kazahstan, mednarodna trgovina, trgovinsko podjetje, Studio Moderna, izvoz, prodaja, tržne raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|