1. Kakovost trženjskih odnosov na področju trgovine na drobnoPatrick Vesel, 2008, doctoral dissertation Keywords: trženje, marketing povezav, odnosi s strankami, dobavitelji, kadri, lojalnost, zadovoljstvo, raziskave, analiza, case study, Merkur Full text (outside link) |
|
3. Oglaševanje kmetijskih pridelkov v slovenskih medijihMojca Andrejašič, 2010, undergraduate thesis Keywords: marketing, trženje, kmetijski proizvodi, oglaševanje, televizijsko oglaševanje, občila, cene, televizija, ankete Full text (file, 835,14 KB) |
4. Koncepti ohranjanja konkurenčnosti za izdelke iz perutninskega mesaGregor Tkalec, 2007, undergraduate thesis Keywords: marketing, razvoj novih konceptov, izdelki iz perutninskega mesa, iskanje idej, tehnološko izvedljivi izdelki, testiranje konceptov, energijske piščančje klobase, piščančji prigrizki, sprejemljivost pri potrošnikih, športna hrana, prigrizki Full text (file, 637,71 KB) |
|
6. Proučitev in zasnova modela trženja tovornih pnevmatikTjaša Klemenc, 2009, undergraduate thesis Keywords: marketing, prodaja, cene, tržno komuniciranje, strategija trženja, pnevmatike, diplomske naloge Full text (file, 486,46 KB) |
7. Razvoj trženja dogodka na primeru festivala MagdalenaMarko Podjavoršek, 2001, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, trženje, storitve, diferenciacija proizvodov, marketing mix, poslovno okolje, cena, prodaja, poslovno komuniciranje, kadri, case study Full text (outside link) |
8. Pristopi uvajanja blagovne znamke Mura na švedski trgNataša Švec, 2001, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, Švedska, podjetje, tekstilna industrija, Mura, trženje, izvoz, faze, marketing mix, globalizacija, trg, distribucija, blagovne znamke, case study Full text (outside link) |
9. Trženje bančnih storitevAndreja Vesel, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, banke, bančništvo, bančno poslovanje, trženje, dejavnost, storitve, marketing mix, poslovno komuniciranje, cena, prodaja, primeri Full text (outside link) |
10. Pomen poslovnih daril z zornega kota trženjaMateja Trtnik, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, trženje, poslovna darila, razvoj, modeli, poslovno okolje, poslovni običaj, etika, marketing mix, pospeševanje prodaje, kvalitativna analiza Full text (outside link) |