1. Kakovost trženjskih odnosov na področju trgovine na drobnoPatrick Vesel, 2008, doktorska disertacija Ključne besede: trženje, marketing povezav, odnosi s strankami, dobavitelji, kadri, lojalnost, zadovoljstvo, raziskave, analiza, case study, Merkur Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Povezanost med zadovoljstvom kupca in njegovo zvestobo prodajalniAndrej Daniel Kuhelj, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, potrošnik, trgovinsko podjetje, komuniciranje, medosebni odnosi, prodaja, odnosi s strankami, lojalnost, vrednost, dejavnost, trženje, raziskave, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. Menjava prodajnega osebja in možne posledice za medorganizacijskega ponudnika storitevIgor Deržek, 2002, magistrsko delo Ključne besede: trženje, storitve, medorganizacijsko trženje, nabavna funkcija, poslovno komuniciranje, behaviorizem, odnosi s strankami, kadri, motiviranje, case study, podjetje, poslovanje podjetja, fluktuacije, lojalnost Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Ugotavljanje zadovoljstva porabnikov družbe SanolaborPetra Zdešar, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trgovinsko podjetje, Sanolabor, prodaja, potrošnik, lojalnost, kvaliteta, ankete, anliza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Porabnikovo vrednotenje zdravstvenih storitevMaja Remic, 2003, diplomsko delo Ključne besede: zdravstvo, zdravstveno varstvo, storitve, kvaliteta, meritve, modeli, potrošnik, lojalnost, raziskave, ankete, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Preobrazba plačilne kartice v kartico zvestobe na primeru Petrolove MagnePolona Novljan, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, energetika, nafta, trgovinsko podjetje, Petrol, prodaja, plačilni instrumenti, denarne kartice, spremembe, lojalnost Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Merjenje zadovoljstva porabnikov v javnem podjetju Snaga, d.o.o. LjubljanaJana Logonder, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, komunalne dejavnosti, javno podjetje, Snaga, storitve, kvaliteta, potrošnik, lojalnost, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Zvestoba uporabnikov do blagovne znamke ponudnika internetnih storitevNina Bernik, 2003, diplomsko delo Ključne besede: informacijska tehnologija, Internet, elektronsko poslovanje, prodaja, blagovne znamke, image, identiteta podjetja, lojalnost, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |