1. Vpliv vizualnih komunikacij pri izbiri živilKatja Vučko, 2010, diplomsko delo Ključne besede: potrošniki, študenti kot potrošniki, nakupno vedenje, nakupovanje živil, embalaža, pakiranje živil, vizualne komunikacije, izbira živil Celotno besedilo (datoteka, 1,42 MB) |
|
3. Plakat kot medij političnega oglaševanjaLeon Mihalič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: volitve, politični sistemi, politična psihologija, oglas, propaganda, trženje, odnosi z javnostjo, medosebni odnosi, komuniciranje, komunikacije, sredstva javnega obveščanja, analiza, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Razvoj virtualnih svetov odpira nove možnosti poslovanjaJaka Lenardič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: informacijska tehnologija, poslovanje podjetja, Internet, razvoj, storitve, WWW, potrebe, naloga, virtualna organizacija, komunikacije, elektronsko poslovanje, ekonomska propaganda, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Analiza organizacije Slovenijavino d.d.Marjan Šmidovnik, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, alkoholne pijače, brezalkoholne pijače, industrijsko podjetje, Slovenijavino, organizacijske strukture, tehnologija, komunikacije, motiviranje, analiza, kritika Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Mobilne brezžične telekomunikacije kot indikator razvitosti gospodarske infrastruktureŠpela Rakovec, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, telekomunikacije, mobilna telefonija, komunikacije, razvoj, tehnološki razvoj, regulacija, mednarodne primerjave, OECD Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
8. Oblikovanje strateških zavezništev slovenskih podjetij v informacijski in komunikacijski panogiMatija Kariž, 2004, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, poslovanje podjetja, strateške povezave, partnerstvo, oblikovanje, case study, Slovenija, industrija, informacijska tehnologija, komunikacije Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|