|
2. Mediana Branost, Gledanost, PoslušanostDejan Možic, Jasna Zdovc, Janja Božič Marolt, 2002, zaključena znanstvena zbirka podatkov ali korpus Ključne besede: časniki, regionalni tednik, dvotednik, štirinajstdnevnik, mesečnik, dvomesečnik, priloga, medijska enota, komercialna postaja, lokalna postaja, nacionalna postaja, študentska postaja, kabelska televizija, komercialna postaja, nacionalna postaja, satelitska postaja, gledanost, poslušanost, branost, polletni podatki, celoletni podatki, medijska ponudba, medijska strategija, vrsta medija, vrednotenje, poznavanje medijev, tematika medijev, opremljenost gospodinjstva, internet, kino, oglasne deske, plakati, izobrazba, spol, zaposlenost, dohodek, zakonski stan, narodnost, politična opredeljenost, prostočasne dejavnosti Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Študentje in sodobna družbaSpomenka Hribar, 2007, zaključena znanstvena zbirka podatkov ali korpus Ključne besede: demografija, bivalni pogoji v času študija, ocena dohodkov študenta (starši, štipendija, delo, posojila), članstvo v organizacijah (samoupravni organi šolske ustanove ali študentskega doma, zks), znanje tujih jezikov, spremljanje tiskanih medijev (študentski, poljudne in strokovne revije, dnevniki, tedniki), stališče o študentskih revijah, oddajah, obiskovanje prireditev, kino predstav, prosti čas, stališče o zaposlovanju v tujini po končanem šolanju, stališče o t.im. odtoku možganov, stališče o družini, stališče o zakonski zvezi, stališča o pornografija, stališča o spolnih odnosih pred poroko, stališča o spolnem življenju, dejavniki, ki so vplivali na izbiro študija, zaželjene značilnosti bodočega delovnega mesta, koristi pridobljene izobrazbe pri bodočem delu, faktorji vpliva na napredovanje, vrednote, stališče o študentskih gibanjih, vplivi študentskih gibanj, enakost med spoloma, mnenje o diskriminaciji, mnenje o cenzuri, politična pripadn Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Anketa o masovnih komunikacijskih sredstvih (MKS) 1962France Vreg, 2002, zaključena znanstvena zbirka podatkov ali korpus Ključne besede: demografija, branje časopisov, najbolj zanimive vsebine, čas branja časopisov, branje revij, lastništvo radijskega sprejemnika, tehnični pogoji za spremljanje radijskiega programa, poslušanje radia, poslušanje tujih radijskih postaj, nakup novega radijskega sprejemnika, najbolj privlačne radijske vsebine, spremljanje informativnih oddaj, spremljanje glasbenih oddaj, gledanje televizije, obiskovanje kina, najljubši filmi, kaj vam nudi kino, kaj vas odvrača od kina, aktivnosti v prostem času, šport, konjički, glasba, igranje glasbenih inštrumentov, branje knjig, članstvo v družbeno-političnih organizacijah, članstvo v sindikatu Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Slovensko javno mnenje 1978Niko Toš, Peter Klinar, Boštjan Markič, Zdenko Roter, France Vreg, Cveto Trampuž, 1999, zaključena znanstvena zbirka podatkov ali korpus Ključne besede: volitve delegatov, ocena delegatskega sistema, ocena družbene vloge zveze komunistov, ocena dela drugih družbenopolitičnih organizacij, krvodajalstvo, razvojne vrednote, problemi, o katerih se ne govori, ocena rasti življenjskega standarda, varčevalne navade, odnos razviti-nerazviti, zavzemanje za različne družbene cilje, interesi ljudi, prisotnost družbenih razlik, način financiranja sociale, zakon o združenem delu, ocena novega sistema nagrajevanja, položaj kmetov, delovne navade, prostočasne dejavnosti, knjiga, knjižnice, gledališča, televizija, koncerti, kino, galerije, vernost, športna aktivnost, bivalne razmere, odnosi s sosedi, opremljenost stanovanja, sodelovanje z bankami, odnos do slovencev v zamejstvu, odnosi in povezanost med jugoslovanskimi narodi, ocena pomena informbiroja, ocena zunanje politike in ogroženosti jugoslavije, splošna ljudska obramba, mediji, ravnanje v sporih, kajenje, interesi vernih ljudi, ocena življenjskih razmer, ogledalo javnega mne Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Umetnost v svetu pametnih strojevNarvika Bovcon, 2009, znanstvena monografija Ključne besede: novi mediji, novomedijska umetnost, oblikovanje uporabniških vmesnikov, vizualna kultura, postmedijsko stanje, relacijska estetika, digitalna besedilnost, podatkovna zbirka, virtualni prostor, splet 2.0, razširjeni kino, video, tretja kultura, umetniška storitev Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
9. Razvoj strategije za podjetje Kino gledališče BežigradErika Ruparčič, 2016, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, kultura, podjetje, Kino gledališče Bežigrad, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, okolje, strategija, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Kinematografija med drugo svetovno vojnoUrška Ivančič, 2017, diplomsko delo Ključne besede: kinematogafija, druga svetovna vojna, Kinematograf, Emona film, Kino Union, Kino Sloga, Kino Matica, Luce giornale, Deutche Wochenschau, diplomska dela Celotno besedilo (datoteka, 1,43 MB) |