|
2. Kultura uživanja vina v SlovenijiMorana Lubaj, 2009, undergraduate thesis Keywords: vino, kultura uživanja vina, potrošniki, slovenski potrošniki, nakupovalne navade, trženje vin, trženjski splet, cena, tržne poti, trženjsko komuniciranje, kakovost vina, Slovenija Full text (file, 531,58 KB) |
3. Učinki liberalizacije trga z električno energijoNataša Gorjup, 2009, master's thesis Keywords: električna energija, trgovanje, proizvodnja električne energije, poraba, cena električne energije, zelena energija, magistrske naloge Full text (file, 2,57 MB) |
4. Trg z grozdjem in vinom v luči pristopa Slovenije k Evropski unijiTanja Furlan, 2001, undergraduate thesis Keywords: EU, Slovenija, kmetijstvo, vinogradništvo, vinarstvo, trg, produkcija, kontrola, cena Full text (outside link) |
|
6. Prenosne cene v mednarodnem podjetjuJurij Meze, 2001, undergraduate thesis Keywords: gospodarske družbe, multinacionalne družbe, prenosna cena, cena, stroški, metodologija, davčni vidik, dvojno obdavčenje, revizija, zakonodaja Full text (outside link) |
|
8. Razvoj trženja dogodka na primeru festivala MagdalenaMarko Podjavoršek, 2001, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, trženje, storitve, diferenciacija proizvodov, marketing mix, poslovno okolje, cena, prodaja, poslovno komuniciranje, kadri, case study Full text (outside link) |
9. Vidni dokazi storitev kot način za premagovanje njihove neopredmetenostiSimon Plestenjak, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, trženje, storitve, izvajanje, odnosi s strankami, komuniciranje, dejavnost, cena, podjetje Full text (outside link) |
10. Vpliv menjave vlad na ekonomsko politiko Velike Britanije konec 20. stoletjaMojca Dolinar, 2002, undergraduate thesis Keywords: Velika Britanija, ekonomska politika, politični sistemi, demokracija, vlada, volitve, politične stranke, ekonomsko planiranje, fiskalna politika, monetarna politika, trg delovne sile, stroški, cena, ekonomski vidik Full text (outside link) |