1. Ad personalization and the privacy paradox in data-driven marketing communication strategiesMaja Jovanovska, Maja Kralj, Nejc Jarm, 2020, magistrsko delo Ključne besede: marketing, business communication, advertising, personality, privacy, marketing strategy, research, analysis Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. How to motivate employees in FHL Mermeren Kombinat Prilep for high prerformanceMihajlo Brova Zikov, 2008, magistrsko delo Ključne besede: uporaba človeških zmogljivosti, kadri, motiviranje, modeli, poslovna strategija, raziskave, analiza, case study, human resource management, personnel, motivation, models, business strategy, research, analysis, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Marketing strategy for a micro-brewery startup in SloveniaAna LaRue, 2011, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, pivovarstvo, podjetje, poslovni plani, tržne raziskave, tržna analiza, strategija trženja, okolje, analiza, Slovenia, brewery, enterprises, business plan, market research, market analysis, marketing strategy, environment, analysis Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. The development of business model researchMarko Budler, Ivan Župič, Peter Trkman, 2021, izvirni znanstveni članek Ključne besede: business model, strategy, bibliographies, review, bibliometrics, bibliographic coupling, historiography Celotno besedilo (datoteka, 1,18 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
5. Internet marketingDave Chaffey, Richard E. Mayer, Kevin James Johnston, Fiona Ellis-Chadwick, 2000, priročnik Ključne besede: poslovanje, Internet, uporaba računalnika, marketing, strategija trženja, trženje, informacije, tržno planiranje, tržne poti, tržna struktura, WWW, promocija, elektronsko poslovanje, elektronski denar, uspešnost poslovanja, učinkovitost, prodaja na drobno, prihodnost, predvidevanje, razvoj, poslovne odločitve, business, Internet, marketing, computer application, marketing strategy, informations, marketing planning, marketing channels, marketing structure, World Wide Web, promotion, electronic commerce, electronic transactions, success of business operation, efficiency, retail sale, future, forecasting, development, business decision-making Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Marketing theory2000, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: trženje, teorija, filozofija, strategija trženja, ekonomičnost, gospodarnost, potrošnik, psihologija potrošnika, vedenje, kultura, trg, segmentacija, pozicioniranje, komuniciranje, storitve, neprofitne organizacije, poslovna etika, marketinški splet, zgodovinski pregledi, postmodernizem, prihodnost, predvidevanje, učbeniki, zborniki, marketing, theory, philosophy, marketing strategy, economics, consumer, consumer psychology, behavior, culture, market, segmantation, positioning, communication, services, business ethics, non-profit organizations, marketing mix, historical overwiev, postmodernity, future, forecasting, textbooks, miscellanies, collective works Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Strategy and action plan of the company RITESNilanjan Lahiri, 2014, magistrsko delo Ključne besede: Indija, svetovanje, podjetje, RITES, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, strategija, planiranje, strateški management, organizacijske strukture, analiza, India, consulting, enterprises, RITES, company performance, business efficiency, strategy, planning, strategic management, organizational structures, analysis Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Business performance and a portfolio analysis of the conglomerate Balmer Lawrie & Company LimitedSk Abu Jafor, 2014, magistrsko delo Ključne besede: Indija, podjetje, Balmer Lawrie, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, organizacijske strukture, portfolio, strategija, finančna analiza, India, enterprises, Balmer Lawrie, company performance, business efficiency, organizational structures, portfolio, strategy, financial analysis Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Establishing and growing business in Kosovo from the international businesses prespectiveDriton Nikaj, 2014, magistrsko delo Ključne besede: Kosovo, mednarodno poslovanje, podjetje, Factor Leasing, rastoče podjetje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, strategija, Kosovo, international business, enterprises, Factor Leasing, growing company, company performance, business efficiency, strategy Celotno besedilo (povezava drugam) |
|