|
2. Vpliv blagovne znamke na sprejemljivost kislih kumaric pri potrošnikuTanja Tič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: blagovna znamka, trgovska blagovna znamka, živila, sprejemljivost živil, potrošniki, senzorične lastnosti, kisle kumarice, nakupovalne navade, proizvajalci živilskih izdelkov, slovensko tržišče Celotno besedilo (datoteka, 553,86 KB) |
3. Vpliv informacije o blagovni znamki in sistemu reje kokoši na potrošnikovo senzorično vrednotenje jajcSuzana Keser, 2009, diplomsko delo Ključne besede: živila, jajca, blagovna znamka, reje kokoši, baterijska reja, prosta reja, ekološka reja, sprejemljivost živil, slovensko tržišče, potrošniki, nakupovalne navade, senzorične lastnosti Celotno besedilo (datoteka, 674,27 KB) |
4. Tradicija in razvoj vinogradništva in vinarstva v PrekmurjuJasmina Passero, 2009, diplomsko delo Ključne besede: vinogradništvo, vinarstvo, zgodovinski pregled, Prekmurje, vinorodni okoliš Prekmurje, sorte vinske trte, prekmurska vina, trženje vina, Laški rizling, blagovna znamka, organiziranje vinogradnikov, skupna vinska klet, trendi razvoja Celotno besedilo (datoteka, 644,25 KB) |
5. Identifikacija porabnikov z blagovno znamkoŽiva Kolbl, Selma Saračević, 2020, izvirni znanstveni članek Ključne besede: trženje, potrošnik, blagovne znamke, identifikacija porabnikov, blagovna znamka, potreba po edinstvenosti, stereotipi, tipični uporabniki znamke Celotno besedilo (datoteka, 305,76 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
|
|
|
|