1 - 4 / 4 1 |
1. Mednarodni marketing Amanda Amon, 2012, diplomsko delo Ključne besede: mednarodni marketing, ekonomija doživetja, Starbucks |
2. Davčno izogibanje ter davčne utaje Luka Kastelic, 2017, magistrsko delo/naloga Ključne besede: davčno izogibanje, davčne utaje, davčni raji, BEPS, Klavzula GAAR, Apple, Fiat, Starbucks, OECD, Svet Evrope, zmanjšanje davčne obveznosti |
3. Sensory branding and its impact on consumer brand identification and brand loyalty Angela Protikj, 2019, magistrsko delo Ključne besede: marketing, brands, coffee, Starbucks, consumer behaviour, loyalty, analysis |
4. Zaznava slovenskih porabnikov blagovne znamke Starbucks pred vstopom na slovenski trg Lucija Filipič, 2022, magistrsko delo Ključne besede: trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, blagovne znamke, Starbucks, raziskave, analiza |