1. Trženjski odnosi v poslovanju podjetij na trgih nekdanje JugoslavijeBarbara Čater, 2002, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, mednarodno poslovanje, trženje, medorganizacijsko trženje, mednarodno trženje, Jugoslavija, Hrvatska, Srbija, Črna gora, BIH, raziskave Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Razvoj podjetništva v SrbijiSandra Petrović, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Srbija, podjetništvo, malo gospodarstvo, razvoj, trendi, poslovno okolje, problematika, mednarodne primerjave, raziskave, metodologija, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Strategija vstopa slovenskih trgovskih podjetij na srbski trgMarjan Beltram, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Srbija, trg, podjetje, investicijska dejavnost, konkurenčne prednosti, konkurenca, izvoz, licence, franchising, neposredne tuje investicije, strategija trženja Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Privatizacija v Republiki SrbijiMiha Pogačar, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Srbija, ekonomika prehoda, privatizacija, državna lastnina, privatna lastnina, prodaja, odkup, licitacija, delnice, konkurenca, zakonodaja Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Politika Evropske unije do podjetniškega sektorja s poudarkom na financiranju malih in srednje velikih podjetijJožica Kraljič, 2003, magistrsko delo Ključne besede: EU, ekonomska politika, podjetništvo, majhna podjetja, srednja podjetja, financiranje, skladi, članstvo, Slovenija, Srbija, projekti, obrazci Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
7. Konkurenčnost držav na ozemlju nekdanje JugoslavijeLiljana Figar, 2004, magistrsko delo Ključne besede: Hrvatska, BIH, Makedonija, Srbija, Črna gora, ekonomski razvoj, vlada, finance, infrastruktura, znanost, tehnologija, efektivnost, trg delovne sile, kriminal, neposredne tuje investicije, konkurenčnost, mednarodne primerjave Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Ponovno pozicioniranje blagovne znamke Barcaffe na trgu SrbijeGregor Adler, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Srbija, živilska industrija, industrijsko podjetje, blagovne znamke, Barcaffe, razvoj, prodaja, pozicioniranje proizvoda, zunanja trgovina, izvoz, konkurenca, poslovno komuniciranje, trendi Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Poslovanje slovenskih podjetij na srbskem trguNataša Ledinek, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Srbija, ekonomski razvoj, makroekonomija, politika, zunanja trgovina, internacionalizacija, podjetje, neposredne tuje investicije, problematika, case study, Gorenje, Impol Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Organizirani trg kapitala v SrbijiMatej Anko, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Srbija, finančni trg, trg kapitala, borze, privatizacija, delnice, vrednostni papirji, obveznice, trgovanje, prevzemi podjetij Celotno besedilo (povezava drugam) |