1. Vpliv vizualnih komunikacij pri izbiri živilKatja Vučko, 2010, diplomsko delo Ključne besede: potrošniki, študenti kot potrošniki, nakupno vedenje, nakupovanje živil, embalaža, pakiranje živil, vizualne komunikacije, izbira živil Celotno besedilo (datoteka, 1,42 MB) |
2. Vrednote, motivacija in prodajna uspešnost prodajnega osebjaManica Gostiša, 2005, diplomsko delo Ključne besede: notranja trgovina, prodaja, prodajalna, kadri, motiviranje, delovna uspešnost, vrednote, tržne raziskave, metode, navidezno nakupovanje, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Analiza in uporaba navideznega nakupovanja; primer MKTŠpela Kržišnik, 2005, diplomsko delo Ključne besede: trženje, navidezno nakupovanje, prodaja, kadri, prodajalna, storitve, kvaliteta, analiza, case study, knjigotrštvo, Mladinska knjiga Trgovina Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
6. Celovito vrednotenje kakovosti in zadovoljstva obiskovalcev v diskoteki GlobalNina Simić, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, zabavna industrija, podjetje, Global, navidezno nakupovanje, ankete, zadovoljstvo, metode, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
|