1. Razvoj zelenega programa gospodarske družbe Merkur d.d.Barbara Savić, 2007, diplomsko delo Ključne besede: trženje, prodaja, pospeševanje prodaje, analize kupcev, okrasne rastline, vrtni center Merkur, anketa, Kranj Celotno besedilo (datoteka, 1,72 MB) |
2. Analiza nakupnega odločanja kupcev v cvetličarniPolona Roglič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: okrasne rastline, cvetličarne, kupci, trženje, tržne raziskave, odločanje, odločanje kupcev, Kranj Celotno besedilo (datoteka, 473,73 KB) |
3. Uporaba fitofarmacevtskih sredstev pri ljubiteljskem pridelovanju vrtninStanislava Fišer, 2008, diplomsko delo Ključne besede: vrtnarstvo, ljubiteljsko vrtnarjenje, zelenjadarstvo, vrtovi, vrtnine, hišni vrtovi, zelenjavni vrtovi, varstvo rastlin, fitofarmacevtska sredstva, pesticidi, Kranj Celotno besedilo (datoteka, 338,08 KB) |
4. Hortikulturna ureditev predmestnih vrtov v okolici KranjaTadeja Arhar, 2009, diplomsko delo Ključne besede: okrasne rastline, vrtovi, predmestni vrtovi, krajinska arhitektura, krajinsko vrtnarstvo, vrtno oblikovanje, Kranj Celotno besedilo (datoteka, 4,30 MB) |
5. Možnosti razvoja intenzivnega sadjarstva v občini KranjAleksandra Kuhar, 2009, diplomsko delo Ključne besede: sadjarstvo, razvoj, Kranj, Slovenija, pridelava sadja, naravni pogoji, sadne vrste Celotno besedilo (datoteka, 6,75 MB) |
6. Vzorci obnavljanja kmečkega prebivalstva - dejavniki odločanja za kmečki poklic in kmečko družino na območju upravne enote KranjMariana Primožič, 2010, diplomsko delo Ključne besede: podeželsko prebivalstvo, sociologija podeželja, kmetijski delavci, kmečke družine, poklicno usmerjanje, kmečki poklici, kmetije, Kranj Celotno besedilo (datoteka, 323,99 KB) |
7. Kakovost v javnem sektorju v upravni enoti Kranj in primerjava z drugimi upravnimi enotamiSebina Uzeirovič, 2009, diplomsko delo Ključne besede: kvaliteta, uspešnost, javna uprava, uporabniki, zadovoljstvo, Kranj, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 672,77 KB) |
|
9. Partnerske povezave med proizvajalcem in vulkanizerji kot možna oblika zaščite tržnega deleža domačega proizvajalca avtoplaščevMojmir Ritlop, 2002, specialistično delo Ključne besede: trženje, distribucija, tržne poti, proizvodi, gumarska industrija, Sava Kranj, EU, trg, analiza, Slovenija, partnerstvo Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Pomen zastopstev v mednarodnem poslovanjuGašper Kern, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, elektrotehnika, trgovina, podjetje, ETP Kranj, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, zastopniki, analiza, trendi Celotno besedilo (povezava drugam) |