1. Zamenjava informacijskega sistema v podjetju Adria Mobil, d.o.o.Gregor Malnarič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: informacijski sistemi, informacijska tehnologija, programski jeziki, modeli, življenjski ciklus, planiranje, case study, motorna vozila, industrijsko podjetje, Adria Mobil Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Celovita ocena podjetja Adria Mobil d.o.o.Lea Brulc, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, avtomobilska industrija, industrijsko podjetje, Adria mobil, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, panoge dejavnosti, konkurenca, produkcija, trženje, tehnologija, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Prenova informacijskega procesa nabave v podjetju Adria Mobil d.o.o.Uroš Zupančič, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, avtomobilska industrija, industrijsko podjetje, Adria Mobil, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, informacijski sistemi, baze podatkov, nabava, reklamacije, reševanje problemov Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Razvitost finančne funkcije v podjetju Adria Mobil, d.o.o.Marjetka Remar, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, avtomobilska industrija, industrijsko podjetje, Adria Mobil, poslovne finance, finančna funkcija, investicije, odločanje, informacije, kadri, trendi Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Krizni management in vloga managementa pri preprečevanju krize v podjetjihKlavdija Kenk, 2005, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, krize, management, plani, strategija, sanacija podjetja, prestrukturiranje, stečaj, prisilna poravnava, kultura podjetja, case study, Adria mobil Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Ravnanje z ljudmi pri deluJanez Lekše, 2011, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, avtomobilska industrija, industrijsko podjetje, Adria Mobil, kadri, uporaba človeških zmogljivosti, motiviranje, plače, nagrade, ustvarjalnost, izobraževanje Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Pospeševanje prodaje proizvodov podjetja Adria Mobil s finančnimi instrumentiGregor Gorše, 2011, specialistično delo Ključne besede: trženje, prodaja, pospeševanje prodaje, finančni instrumenti, kapital, krediti, factoring, case study, podjetje, Adria Mobil Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
10. Strategija razvoja trženja Adria Mobil z akcijskim načrtom za ključno regijoGorazd Jakše, 2016, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, avtomobilska industrija, industrijsko podjetje, Adria Mobil, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, poslovno komuniciranje, strategija trženja, cena, blagovne znamke Celotno besedilo (povezava drugam) |