1. Izobraževanje in usposabljanje v učeči se organizacijiTanja Drgan, 2006, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, farmacevtska industrija, industrijsko podjetje, Krka, učeča se organizacija, izobraževanje, znanje, kadri, izobrazba, delovna uspešnost, efektivnost, štipendija Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
3. Brezposelnost med mladimi v EU s poudarkom na SlovenijiŽiva Ložar, 2008, diplomsko delo Ključne besede: EU, Slovenija, trg delovne sile, brezposelnost, mladina, fleksibilnost, izobraževanje, podjetnik, štipendija Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
|
8. Pridobivanje državne štipendije študenta ter otroškega dodatka zanj njegovim staršemNina Pečjak, 2012, diplomsko delo Ključne besede: upravni postopek, otroški dodatek, državna štipendija, center za socialno delo, študent, pravice iz javnih sredstev, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 3,03 MB) |
9. Študentska košaricaAndrej Vukovič, Tamara Povh, Vesna Dolničar, Jana Nadoh Bergoč, Maja Škafar, 2002, zaključena znanstvena zbirka podatkov ali korpus Ključne besede: odnos med študentom in njegovo družino, ocena dohodkov študenta (starši, štipendija, delo, posojila), delo preko študentskega servisa, materialni položaj družine, bivalni pogoji v času študija, najemnina študentskega stanovanja, ocena porabe študenta (hrana, prevoz, obleka, zabava, izobraževanje), študentski boni, varčevanje, ocena kakovosti študija, možnost zaposlitve po vstopu v eu, fakulteta, povprečna ocena, razdalja od stalnega prebivališča do kraja študija, ocena prevoza do fakultete, mnenje o služenju vojaškega roka, mnenje o "kot slovenski državljan se počutim", demografija Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Kreativnost in odkrivanje nadarjenihJan Makarovič, Antonija Križaj, 2002, zaključena znanstvena zbirka podatkov ali korpus Ključne besede: izobrazba staršev, socialni položaj staršev, mesečni zaslužek, tip prebivališča, opremljenost prebivališča, prostor učenja, motenje pri učenju, dejavnosti staršev, obnašanje očeta, obnašanje matere, lahko dostopne ustanove v kraju bivanja, čas potreben za pot v šolo, opremljenost šole, fakultativne dejavnosti v šoli, uporaba dodatne literature za učenje, načini učenja, zanimanje za učno snov, čas uporabljen za učenje, vključenost v organizacijah ali gibanjih, javno prikazovanje znanja, vrednote za boljše življenje, štipendija, načrti za prihodnost Celotno besedilo (povezava drugam) |