|
|
|
|
|
6. Dejavnosti v osnovnošolski knjižnici kot aktivnosti za spodbujanje branjaSimona Kronovšek, 2016, magistrsko delo Ključne besede: šolske knjižnice, šolski knjižničarji, osnovne šole, dejavnosti, bralna motivacija, spodbujanje branja, bolonjske magistrske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,51 MB) |
7. Oblikovanje napotkov za izdelavo priporočilnih seznamov za knjižničarje v osnovnošolskih knjižnicahDarja Andrejčič, 2013, magistrsko delo Ključne besede: šolske knjižnice, mladinska literatura, branje, bralne navade, motivacija, bralna kultura, priporočilni seznami, delo z bralci, svetovanje bralcem, promocija branja, magistrske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,66 MB) |
8. Analiza najpogostejših gesel v šolskih knjižnicah in predlog geslovnikaMarko Aupič, 2014, magistrsko delo Ključne besede: besedišče, geslo, gesljenje, geslovnik, Ifline smernice za predmetno označevanje, navodila, osnovne šole, srednje šole, šolske knjižnice, vsebinska obdelava, program WinKnj, bolonjska magistrska dela Celotno besedilo (datoteka, 1,28 MB) |
|
10. Vloga srednješolskega knjižničarja pri razvoju bralne pismenostiBiserka Kolmačič, 2013, magistrsko delo Ključne besede: branje, bralne stopnje, bralna pismenost, bralna motivacija, spodbujanje branja, bralne dejavnosti, šolske knjižnice, šolski knjižničarji, magistrska naloga bolonjskega programa Celotno besedilo (datoteka, 1,78 MB) |