|
|
3. Pevsko izobraževanje študentov predšolske vzgoje na pedagoških fakultetah v Sloveniji in na HrvaškemJelena Blašković, 2015, doktorska disertacija Ključne besede: glasbena vzgoja, glasbena pedagogika, študenti predšolske vzgoje, glasbeno izobraževanje, pevsko izobraževanje, Slovenija, Hrvaška Celotno besedilo (datoteka, 4,77 MB) |
|
5. Učiteljeve strategije poučevanja pri individualnem inštrumentalnem pouku flavte v glasbenih šolahAna Kavčič Pucihar, 2019, doktorska disertacija Ključne besede: individualni inštrumentalni pouk, glasbena pedagogika, učitelji, glasbene šole, flavta, strategije poučevanja, glasbena nadarjenost, učne stopnje Celotno besedilo (datoteka, 7,65 MB) |
6. Interakcija med umetniškim in pedagoškim izobraževanjem bodočih učiteljev pihalnih instrumentovKarolina Šantl Zupan, 2019, doktorska disertacija Ključne besede: glasba, izobraževanje, visoko šolstvo, študenti, učitelji, visokošolsko izobraževanje, individualni pouk pihal, umetniška interpretacija, pedagoško izobraževanje Celotno besedilo (datoteka, 3,40 MB) |
7. Razvoj ritmičnega in melodičnega posluha pri 8-letnih učencih v glasbeni šoliKatarina Zadnik, 2011, doktorska disertacija Ključne besede: glasbene šole, nauk o glasbi, razvoj predmeta nauk o glasbi, solfeggio, glasbene sposobnosti, ritmični posluh, melodični posluh, raziskave Celotno besedilo (datoteka, 2,38 MB) |
8. Fostering musical creativity in primary schoolJelena Martinović Bogojević, 2021, doktorska disertacija Ključne besede: creativity, musical creativity, primary schools, Montenegro, Slovenia, teachers, pupils, Webster's MCTM – II test Celotno besedilo (datoteka, 5,11 MB) |
9. Gibalno-plesne aktivnosti pri pouku glasbene umetnosti v osnovni šoliValentina Buh, 2022, magistrsko delo Ključne besede: osnovna šola, glasbena umetnost, gibalno-plesne aktivnosti, učitelji, medpredmetno povezovanje, gibanje, zgodovinski razvoj, raziskava Celotno besedilo (datoteka, 2,16 MB) |
|