|
|
|
4. Menjava prodajnega osebja in možne posledice za medorganizacijskega ponudnika storitevIgor Deržek, 2002, magistrsko delo Ključne besede: trženje, storitve, medorganizacijsko trženje, nabavna funkcija, poslovno komuniciranje, behaviorizem, odnosi s strankami, kadri, motiviranje, case study, podjetje, poslovanje podjetja, fluktuacije, lojalnost Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Povezava med informacijsko tehnologijo in organizacijsko kulturoAlenka Terpin, 2002, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, poslovanje podjetja, informacijska tehnologija, kultura podjetja, analiza, metode, software, Lotus Notes, case study, izvajanje, zavarovalstvo Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Kakovost storitev in zadovoljstvo porabnikov na področju kultureUrška Čepulič, 2003, magistrsko delo Ključne besede: kultura, organizacija, storitve, kvaliteta, uporabniki, uspeh, case study, Cankarjev dom, tržne raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
10. Dejavniki, ki vplivajo na odločitve porabnikov pri nakupu prehrambenih izdelkovMateja Verhovec Kajtner, 2003, magistrsko delo Ključne besede: živilska industrija, prehrana, nakup, potrošnik, psihologija potrošnika, odločanje, behaviorizem, raziskave Celotno besedilo (povezava drugam) |