|
2. Poslovno okolje za biotehnološka podjetja v SlovenijiGregor Podobnikar, 2006, undergraduate thesis Keywords: biotehnologija, biotehnološka podjetja, raziskovalna dejavnost, metoda Porterjevega diamanta, poslovno okolje, Slovenija, konkurenčna prednost, financiranje podjetij, intelektualna lastnina, tvegani kapital Full text (file, 431,65 KB) |
3. Vpliv blagovne znamke na sprejemljivost kislih kumaric pri potrošnikuTanja Tič, 2006, undergraduate thesis Keywords: blagovna znamka, trgovska blagovna znamka, živila, sprejemljivost živil, potrošniki, senzorične lastnosti, kisle kumarice, nakupovalne navade, proizvajalci živilskih izdelkov, slovensko tržišče Full text (file, 553,86 KB) |
4. Koncepti ohranjanja konkurenčnosti za izdelke iz perutninskega mesaGregor Tkalec, 2007, undergraduate thesis Keywords: marketing, razvoj novih konceptov, izdelki iz perutninskega mesa, iskanje idej, tehnološko izvedljivi izdelki, testiranje konceptov, energijske piščančje klobase, piščančji prigrizki, sprejemljivost pri potrošnikih, športna hrana, prigrizki Full text (file, 637,71 KB) |
5. Tržno vrednotenje tradicionalnih sirov v SlovenijiKristina Ogorevc, 2007, undergraduate thesis Keywords: mlečni izdelki, tradicionalna živila, posebna zaščitena živila, označba porekla, geografska označba, zajamčena tradicionalna posebnost, zaščiteni slovenski siri, bovški sir, mohant, nanoški sir, tolminc, proizvajalci zaščitenih sirov, potrošniki, tržna analiza, trgovske ustanove, poglobljeni intervjuji, fokusne skupine, ankete Full text (file, 720,16 KB) |
6. Optimizacija oskrbovalne verige kruha in pekovskega pecivaBenjamin Kirm, 2008, undergraduate thesis Keywords: pekovski izdelki, kruh, pecivo, živilska oskrbovalna veriga, presežki kruha, presežki pekovskega peciva, sodelovanje podjetij, oblikovanje naročil, presežki naročil, prodaja pekovskih izdelkov, trgovine, učinkovitost oskrbovalne verige, potrošniki, dobavitelji, partnerski odnosi, individualni poglobljeni intervju Full text (file, 614,91 KB) |
7. Značilnosti regije pri trženju živilskih proizvodov - primer Vipavske dolineUrška Kodelja, 2008, undergraduate thesis Keywords: živilski izdelki, Vipavska dolina, regionalna hrana, lokalna hrana, vpliv območja, trženjske strategije, lokalni ponudniki, turistični proizvod, potrošniki Full text (file, 437,68 KB) |
|
9. Vpliv informacije o blagovni znamki in sistemu reje kokoši na potrošnikovo senzorično vrednotenje jajcSuzana Keser, 2009, undergraduate thesis Keywords: živila, jajca, blagovna znamka, reje kokoši, baterijska reja, prosta reja, ekološka reja, sprejemljivost živil, slovensko tržišče, potrošniki, nakupovalne navade, senzorične lastnosti Full text (file, 674,27 KB) |
10. Odnos Slovencev do pripravljene hraneTomaž Sotošek, 2009, undergraduate thesis Keywords: živila, pripravljena hrana, potrošniki, slovenski potrošniki, nakupovalne navade, vedenje potrošnikov, vpliv socio-demografskih značilnosti, sprejemljivost pripravljene hrane, odklanjanje pripravljene hrane Full text (file, 613,50 KB) |