|
2. Značilnosti turističnega vodnika kot posredovalca storitev vodenjaSaša Podlesek, 2003, diplomsko delo Ključne besede: turizem, storitve, turistični proizvod, vodiči, vodenje, karakteristike, medosebni odnosi, raziskave, analiza, zakonodaja Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Spreminjanje celostne grafične podobe podjetja Mobitel d.d.David Smolnikar, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, telekomunikacije, mobilna telefonija, podjetje, Telekom, identiteta podjetja, image, design, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Blagovna znamka države kot turistične destinacijeMarjetka Jakofčič, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, turizem, turistična geografija, turistični proizvod, država, blagovne znamke, image, promocija, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Možnosti trženja samostojnega hotelskega objekta na primeru Hotela Jezero v BohinjuPolonca Noč, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, turizem, hotelirstvo, podjetje, Hotel Jezero, trženje, poslovno komuniciranje, turistični proizvod, storitve, pospeševanje prodaje, direktno trženje, odnosi z javnostjo, oglas Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
7. Ovrednotenje celostne podobe podjetja Velana tovarna zaves d.d.Ana Kuzele, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, tekstilna industrija, industrijsko podjetje, Velana, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, identiteta, image, blagovne znamke, prodajalna, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Premoženje blagovne znamke piva Bandidos v očeh študentovMatija Kodra, 2005, diplomsko delo Ključne besede: pivovarstvo, alkoholne pijače, blagovne znamke, trženje, tržne raziskave, potrošnik, zvestoba, zadovoljstvo, kvaliteta, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
10. Pomen osebne prodaje v podjetju Smart Industries d.o.o.Sandra Bonča, 2006, diplomsko delo Ključne besede: Slovenijalesna industrija, industrijsko podjetje, Smart industries, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, medorganizacijsko trženje, prodaja, direktno trženje, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |