1. Razvoj in promocija turizma v LjubljaniTanja Karadžić, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Ljubljana, turizem, razvoj, povpraševanje, ponudba, promocija, financiranje, turistični proizvod, strategija trženja, pospeševanje Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Pomen poslovnih daril z zornega kota trženjaMateja Trtnik, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, poslovna darila, razvoj, modeli, poslovno okolje, poslovni običaj, etika, marketing mix, pospeševanje prodaje, kvalitativna analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Plakat kot medij političnega oglaševanjaLeon Mihalič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: volitve, politični sistemi, politična psihologija, oglas, propaganda, trženje, odnosi z javnostjo, medosebni odnosi, komuniciranje, komunikacije, sredstva javnega obveščanja, analiza, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Zaznava ugleda podjetja Lesnina d.d. med porabnikiAndreja Turk, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, pohištvena industrija, Lesnina, image, odnosi s strankami, psihologija potrošnika, poslovna strategija, raziskave, metode, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Kakovost storitev klicnih centrovBarbara Murn, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, telekomunikacije, informacijska tehnologija, informacije, telefon, storitve, kvaliteta, kvantiteta, raziskave, ankete, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. SMS oglaševanje kot oblike interaktivnega oglaševanjaAna Praprotnik, 2002, diplomsko delo Ključne besede: trženje, poslovno komuniciranje, sredstva javnega obveščanja, oglas, direktno trženje, mobilna telefonija, standardi, etika, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Analiza reklamacij v podjetju Alples d.d.Peter Šmid, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, lesna industrija, industrijsko podjetje, Alples, poslovanje podjetja, kvaliteta, prodaja, reklamacije, odnosi s strankami, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
10. Evalvacija spletnih predstavitev na primeru Slovenske bankeAleksandra Zver, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, bančništvo, banke, elektronsko poslovanje, informacijska tehnologija, Internet, vrednotenje, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |