1. Usklajenost metodologije spremljanja ekonomskega položaja na kmetijah v Sloveniji s Slovenskimi računovodskimi standardiKatja Grubelnik, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, kmetijstvo, kmetje, ekonomska razvitost, dohodek, računovodstvo, standardi, podatki, metodologija, indeksi Full text (outside link) |
|
|
|
|
|
7. Poslovno okolje za biotehnološka podjetja v SlovenijiGregor Podobnikar, 2006, undergraduate thesis Keywords: biotehnologija, biotehnološka podjetja, raziskovalna dejavnost, metoda Porterjevega diamanta, poslovno okolje, Slovenija, konkurenčna prednost, financiranje podjetij, intelektualna lastnina, tvegani kapital Full text (file, 431,65 KB) |
8. Vpliv blagovne znamke na sprejemljivost kislih kumaric pri potrošnikuTanja Tič, 2006, undergraduate thesis Keywords: blagovna znamka, trgovska blagovna znamka, živila, sprejemljivost živil, potrošniki, senzorične lastnosti, kisle kumarice, nakupovalne navade, proizvajalci živilskih izdelkov, slovensko tržišče Full text (file, 553,86 KB) |
9. Koncepti ohranjanja konkurenčnosti za izdelke iz perutninskega mesaGregor Tkalec, 2007, undergraduate thesis Keywords: marketing, razvoj novih konceptov, izdelki iz perutninskega mesa, iskanje idej, tehnološko izvedljivi izdelki, testiranje konceptov, energijske piščančje klobase, piščančji prigrizki, sprejemljivost pri potrošnikih, športna hrana, prigrizki Full text (file, 637,71 KB) |
10. Tržno vrednotenje tradicionalnih sirov v SlovenijiKristina Ogorevc, 2007, undergraduate thesis Keywords: mlečni izdelki, tradicionalna živila, posebna zaščitena živila, označba porekla, geografska označba, zajamčena tradicionalna posebnost, zaščiteni slovenski siri, bovški sir, mohant, nanoški sir, tolminc, proizvajalci zaščitenih sirov, potrošniki, tržna analiza, trgovske ustanove, poglobljeni intervjuji, fokusne skupine, ankete Full text (file, 720,16 KB) |