|
2. The messages university teachers send to students about knowledge and teacher/students rolesBarbara Šteh, Janica Kalin, 2006, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci (vabljeno predavanje) Ključne besede: univerza, visokošolska didaktika, didaktika, univerzitetno izobraževanje, študent, kooperativno učenje, učenje, pedagoška psihologija Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. The changing student's conceptions in evaluating teacher effectiveness in higher educationBarbara Šteh, Janica Kalin, 2007, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci Ključne besede: univerza, visokošolska didaktika, didaktika, univerzitetno izobraževanje, študent, študij, učenje, pedagoška psihologija, evalvacija Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
5. Building partner cooperation between teachers and parentsBarbara Šteh, Janica Kalin, 2011, izvirni znanstveni članek Ključne besede: medsebojno sodelovanje, modeli medsebojnega sodelovanja, medosebna komunikacija, učitelji, starši, mutual cooperation, models of mutual cooperation, obstacles to cooperation, partnership models, teachers, parents Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
|
10. Stališča učiteljev do zgodnjega učenja španščine kot dodatnega tujega jezikaAnja Podgoršek Rožanc, 2017, magistrsko delo Ključne besede: tuji jeziki, didaktika jezika, zgodnje učenje, osnovna šola, Slovenija, španščina, stališče učiteljev, magistrska dela Celotno besedilo (datoteka, 1,43 MB) Gradivo ima več datotek! Več...
|