1. Dejavniki tveganja in zaščite pri psihosocialnem razvoju otrok iz družin s težavami z zasvojenostjoNataša Sorko, 2025, doktorska disertacija Ključne besede: Socialno delo z družino, Odvisnost, Disfunkcionalne družine, psihosocialne potrebe, dejavniki tveganja, dejavniki zaščite, zasvojenost, otroci, socialno okolje, psihosocialna obravnava, družina, psihoaktivne snovi, sistemska teorija, salutogeneza, stili navezanosti, vzgojni stili, starševski stili, odpornost Celotno besedilo (datoteka, 2,85 MB) |
|
3. Razumevanje rekurzije v računalniškem programiranju pri učencih v tretjem triletju osnovne šoleŠpela Cerar, 2025, doktorska disertacija Ključne besede: Didaktika, Osnovnošolsko učenje in poučevanje, Računalništvo, didaktika računalništva, poučevanje programiranja, rekurzija, miselni modeli rekurzije, motivacija, osnovnošolci Celotno besedilo (datoteka, 7,94 MB) |
4. Metode poučevanja ob uporabi učbenikov in pripravah preizkusov znanja za razvijanje bralne pismenosti učencev v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šoleAda Pirš, 2025, doktorska disertacija Ključne besede: bralna pismenost, razvijanje bralne pismenosti učencev, 2. vzgojno-izobraževalno obdobje osnovne šole, vloga učiteljev, metode poučevanja, učbeniki, pisni preizkusi znanja za ocenjevanje znanja, naloge Celotno besedilo (datoteka, 4,20 MB) |
5. Učinkovitost poučevanja angleščine kot prvega tujega jezika v srednji strokovni šoli z zgodbanjemEva Boh, 2025, doktorska disertacija Ključne besede: Pripovedovanje zgodb, Srednješolsko učenje in poučevanje, Angleščina, pristop zgodbanja, motiviranost dijakov za učenje tujega jezika, jezik stroke, srednja šola Celotno besedilo (datoteka, 3,65 MB) |
6. Učinki plesno-gibalnega programa na posamezne vidike komunikacije, socialne interakcije in gibanja otrok in mladostnikov z motnjami v duševnem razvojuKatja Bucik, 2024, doktorska disertacija Ključne besede: otroci z motnjami v duševnem razvoju, plesno-gibalni program, komunikacija, socialna interakcija, gibanje, ples Celotno besedilo (datoteka, 4,24 MB) |
7. Proceduralno učenje začetnega desetprstnega slepega tipkanja pri učencih z disleksijo in vrstnikih brez disleksijeJanja Košir, 2024, doktorska disertacija Ključne besede: zapisovanje, pisanje z roko, tipkanje, desetprstno slepo tipkanje, proceduralno učenje, avtomatizacija, učenci z disleksijo Celotno besedilo (datoteka, 16,08 MB) |
|
|
10. Development of geometrical thinking in primary school through cognitive apprehensionBranka Antunović, 2024, doktorska disertacija Ključne besede: Osnovnošolsko učenje in poučevanje, Geometrija, Geometrijski liki, kognitivno razumevanje, ravni geometrijskega mišljenja, geometrijski lik, vizualizacija, sklepanje, konstrukcija, akcijsko raziskovanje, DGT program Celotno besedilo (datoteka, 12,94 MB) |