Ključne besede: spletni vplivnež, TikTok, pristnostCelotno besedilo (datoteka, 1,30 MB)
Ključne besede: vplivnež, kredibilnost, zaupanje, vplivnostni marketing, sponzorirane objaveCelotno besedilo (datoteka, 1,01 MB)
Ključne besede: identifikacija, imidž, osebnost, blagovna znamka, skladnostCelotno besedilo (datoteka, 825,55 KB)
Ključne besede: vizualna podoba, lojalnost, tržna znamka, trgovina, storitveni prostorCelotno besedilo (datoteka, 1,13 MB)
Ključne besede: telezdravje, ezdravje, mzdravje, difuzija inovacij, model sprejemanja tehnologijeCelotno besedilo (datoteka, 1,75 MB)
Ključne besede: Glasba, naročnine, nakupno vedenje, platforme za pretočno predvajanje glasbe.Celotno besedilo (datoteka, 2,02 MB)
Ključne besede: umetna inteligenca, digitalni marketing, personalizacija potrošnikove izkušnje, študija primeraCelotno besedilo (datoteka, 3,11 MB)
Ključne besede: korporativna identiteta, organizacijska identifikacija, korporativno znamčenje, družbeni konstrukcionizem, soustvarjanje pomenaCelotno besedilo (datoteka, 1,08 MB)
Ključne besede: oglaševanje v igrah, luksuzne znamke, metaverzum, Roblox, Gucci.Celotno besedilo (datoteka, 5,23 MB)
Ključne besede: neprofitni sektor, dobrodelne organizacije, zaznana družbena odgovornost, zaupanje, donacijeCelotno besedilo (datoteka, 844,21 KB)