|
|
|
|
|
6. Mednarodna raziskava o političnih vrednotah, 1966Philip Jacob, Zdravko Mlinar, 2001, zaključena znanstvena zbirka podatkov ali korpus Ključne besede: mesta, občine, občinske elite, odločanje na ravni občin, razvoj občin, indija, voditelji, voditeljstvo, politični odnosti, jugoslavija, zda, urbani prostori, združene države amerike Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Politična participacija in enakost v sedmih državah 1966-71Ana Barbič, Katja Boh, 2002, zaključena znanstvena zbirka podatkov ali korpus Ključne besede: primerjalno družboslovno raziskovanje, mednarodne primerjave, avstrija, indija, japonska, nizozemska, nigerija, združene države amerike, jugoslavija, participacija v lokalni skupnosti, politične aktivnosti, politična stališča in politično vedenje, politična učinkovitost, politična interakcija, politične zadeve, politične organizacije, politična participacija, stališča in socialno vedenje Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
10. Religija kot blagovna znamkaBarbara Petrovič, 2016, magistrsko delo Ključne besede: ZDA, Amiši, poblagovljenje, megacerkve, Religija, Blagovne znamke, Trženje, Združene države Amerike, Magistrske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |