1. Izdelava Kinect aplikacije za pomoč pri učenju fizikeManca Bizjak, 2014, diplomsko delo Ključne besede: Kinect, Unity3D, zaznavanje gibanja, naravni uporabniški vmesnik, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,00 MB) |
2. Ogrodje za navidezno resničnost z uporabo mobilnih naprav in senzorja KinectJAN GULIČ, 2017, diplomsko delo/naloga Ključne besede: Senzor Kinect, navidezna resničnost, Cardboard, Unity, zaznavanje gibanja, aplikacija, razvoj, povezava UDP, strežnik - odjemalec, Microsoft Kinect SDK, Rokoborba, Hoja nad prepadom Celotno besedilo (datoteka, 7,00 MB) |
|
4. Pametni videonadzorni sistemi in preizkus aplikacije iSpyIVANA MANEVSKA, 2015, diplomsko delo/naloga Ključne besede: video nadzorni sistem, pametni video, aplikacije, zaznavanje gibanja, kvaliteta slik, štetje oz. sledenje ljudjem, spletna kamera, omrežna IP kamera, digitalni fotoaparat, iSpy Celotno besedilo (datoteka, 4,58 MB) |
|
6. Vpliv navidezne resničnosti na človekove zaznaveROK KOŠIR, 2017, diplomsko delo/naloga Ključne besede: navidezna resničnost, igralni pogon, akrofobija, zaznavanje gibanja, simulacija, Unreal, Oculus Rift, Kinect Celotno besedilo (datoteka, 3,79 MB) |
|