1. Etična merila medgeneracijskega dialoga v vzgojno-izobraževalnem procesuLidija Hamler, 2015, doktorska disertacija Ključne besede: vzgojni koncept, dijaški dom, celostna vzgoja, medgeneracijski dialog, etična merila, religiozna dimenzija, socialna dimenzija, relacijska avtonomija Celotno besedilo (datoteka, 1,92 MB) |
|
|
4. Kurikularna področja : raziskovalno poročilo projekta : 2008-2013Tatjana Devjak, Anita Jug, Tatjana Hodnik Čadež, Nada Turnšek, Darija Skubic, Jera Zajec, Dušan Krnel, Vesna Geršak, Helena Korošec, Bogdana Borota, Uršula Podobnik, Rajka Bračun Sova, 2011 Ključne besede: Reggio Emilia (vzgojni koncept) Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
7. Induktivni pristop pri mediacijskem posredovanju v konfliktihTina Višekruna, 2013, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, pedagogika, specialna pedagogika, konflikti, mediacija, vzgojni koncept, moralni razvoj, pedagoška metodologija Celotno besedilo (datoteka, 1,20 MB) |
8. Sodobno pojmovanje vseživljenjskega učenja v luči grške "paideíe"Maja Lunder, 2014, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, pedagogika, vseživljenjsko učenje, vzgojni koncept, antika, paideía, študija primera Celotno besedilo (datoteka, 1,45 MB) |
|