1. Računovodsko vrednotenje zaposlenihSmiljana Zajec, 2003, diplomsko delo Ključne besede: človeški kapital, znanje, obvladovanje znanja, uporaba človeških zmogljivosti, kapital, računovodstvo, vrednotenje, kadri, meritve, modeli Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
3. Ocenjevanje onkraj znanja, vrednotenje onkraj dosežkovZdenko Medveš, 2012, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci Ključne besede: pedagogika, vzgoja in izobraževanje, ocenjevanje znanja, vrednotenje znanja, šolski absentizem, šolski uspeh, pedagoška sociologija, šolsko svetovalno delo, šolska neuspešnost, neuspešnost Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Projektna naloga za tehniko in tehnologijoAmand Papotnik, 2000, strokovni članek Ključne besede: vzgojno-izobraževalno delo, strategija, projektne naloge, informiranje, planiranje, prototip, konstruiranje, serijska proizvodnja, izvajanje, kontrola, vrednotenje, Bloomova taksonomija, stopnje, vednosti, znanja, problemi, reševanja, izkušnje, sposobnosti, divergentno mišljenje Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Ustreznost vrednotenja znanja pri maturitetnem izpitu iz matematikeAnja Podlesek, 2000, izvirni znanstveni članek Ključne besede: Matura, measurement, difficulty levels, classical test scoring, item-response theory, Slovenia, matura, merjenje znanja, ravni zahtevnosti, klasično vrednotenje, teorija odgovora na postavko, Slovenija Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Oprema za tehniko in tehnologijo za predšolskega otrokaAmand Papotnik, 1999, pregledni znanstveni članek Ključne besede: strategija vzgojno - izobraževalnega dela, planiranje, prototip, vrednotenje, spretnosti, delovne navade, znanja, reševanje problemov, izkušnje, sposobnosti, divergentno mišljenje, akcijsko raziskovanje Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
8. Aktivno učenje in vzajemnost med učiteljem in učencemMatjaž Majnik, Danijel Skočaj, 2013, izvirni znanstveni članek Ključne besede: umetna inteligenca, strojno učenje, interakcija človek-računalnik, aktivno učenje, vzajemno aktivno učenje, vrednotenje umske obremenitve človeka, interaktivno učenje, prenos kategoričnega znanja, umetni spoznavni sistemi Celotno besedilo (povezava drugam) |
|