1. Art and rebellionPetja Grafenauer, Daša Tepina, 2022, izvirni znanstveni članek Ključne besede: protests, autonomous zones, visual art, Petja Grafenauer, Daša Tepina, bike protests, Ljubljana, ADDK, autonomous factory Rog, protest art, Slovenian art, social movements, COVID-19 pandemic, autonomy, aesthetic revolutionary potential Celotno besedilo (datoteka, 6,07 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
2. Exploring pre-service teachers' perceptions of sustainability in visual arts educationRobert Potočnik, Iztok Devetak, Luka Ribič, 2025, izvirni znanstveni članek Ključne besede: contemporary art, cultural heritage, foreign students, interdisciplinary approach, sustainable development, visual arts classes Celotno besedilo (datoteka, 736,16 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
4. Understanding analytical drawings of preschool childrenUršula Podobnik, Janez Jerman, Jurij Selan, 2024, izvirni znanstveni članek Ključne besede: preschool child, children’s drawing, analytical drawing, visual art competence, dialogue Celotno besedilo (datoteka, 1,47 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
5. Visual art activities as a means of realizing aspects of empowerment for blind and visually impaired young peopleRobert Potočnik, Klementina Zavšek, Alenka Vidrih, 2024, izvirni znanstveni članek Ključne besede: primary school, visual art education, visually challenged, self-help, self-perception Celotno besedilo (datoteka, 386,30 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|