1. Nakupovanje kot posledica negativnih čustvenih stanjPika Polona Penca, 2009, diplomsko delo Ključne besede: trženje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, nakup, odločanje, psihologija, motiviranje, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
3. Vpliv recesije na proces odločanja porabnikov za nakup avtomobilaDavid Bobek, 2009, diplomsko delo Ključne besede: trženje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, nakup, odločanje, izbira, avtomobili, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Alternativno potrošništvo in protipotrošniška gibanjaAnže Jenko, 2009, diplomsko delo Ključne besede: potrošništvo, potrošnik, psihologija potrošnika, vedenje potrošnikov, spremembe, etika, ekologija, politika, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
|
9. Analiza vedenja porabnikov pri spletnem nakupovanjuPetra Hlebec, 2012, magistrsko delo Ključne besede: informatika, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko poslovanje, nakup, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, raziskave, analiza, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Consumer animosity and foreign product purchaseTina Geč, Lejla Perviz, 2012, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, vedenje potrošnikov, odločanje, etnocentrizem, psihologija potrošnika, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |