1. Učni uspeh pri slovenščini in metakognitivno znanje o uporabi učnih strategijSonja Pečjak, Tina Pirc, Cirila Peklaj, 2020, izvirni znanstveni članek Ključne besede: pedagoška psihologija, učni uspeh, slovenščina, učenci 9. razreda, samoregulacijsko učenje, metakognicija, metakognitivno znanje, učne strategije, uporaba strategij, učna motivacija, samoučinkovitost, osnovne šole, Vprašalnik metakognitivnega znanja, Vprašalnik o načinih dela za šolo Celotno besedilo (datoteka, 661,26 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
|
|
4. Kognitivni in metakognitivni procesi pri samoregulaciji učenjaErika Zabret, Sonja Pečjak, Cirila Peklaj, 2006, izvirni znanstveni članek Ključne besede: učenje, samouravnavanje, samoregulacija, učne strategije, učenci, kognitivni procesi, metakognicija Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Perspectiva pedagógica sobre estrategias comunicativas: italiano y español como lenguas extranjeras / Pedagoška perspektiva komunikacijskih strategij: italijanščina in španščina kot tuja jezikaIna Rahmanović, 2020, magistrsko delo/naloga Ključne besede: enseñanza de lenguas extranjeras, estrategias de aprendizaje, estrategias comunicativas, enseñanza de estrategias comunicativas, destreza oral, poučevanje tujih jezikov, učne strategije, komunikacijske strategije, poučevanje komunikacijskih strategij Celotno besedilo (datoteka, 5,12 MB) |
|
|
|
|
|