1. Učni uspeh pri slovenščini in metakognitivno znanje o uporabi učnih strategijSonja Pečjak, Tina Pirc, Cirila Peklaj, 2020, izvirni znanstveni članek Ključne besede: pedagoška psihologija, učni uspeh, slovenščina, učenci 9. razreda, samoregulacijsko učenje, metakognicija, metakognitivno znanje, učne strategije, uporaba strategij, učna motivacija, samoučinkovitost, osnovne šole, Vprašalnik metakognitivnega znanja, Vprašalnik o načinih dela za šolo Celotno besedilo (datoteka, 661,26 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
3. Učiteljeve strategije poučevanja pri individualnem inštrumentalnem pouku flavte v glasbenih šolahAna Kavčič Pucihar, 2019, doktorska disertacija Ključne besede: individualni inštrumentalni pouk, glasbena pedagogika, učitelji, glasbene šole, flavta, strategije poučevanja, glasbena nadarjenost, učne stopnje Celotno besedilo (datoteka, 7,65 MB) |
4. Perspectiva pedagógica sobre estrategias comunicativas: italiano y español como lenguas extranjeras / Pedagoška perspektiva komunikacijskih strategij: italijanščina in španščina kot tuja jezikaIna Rahmanović, 2020, magistrsko delo/naloga Ključne besede: enseñanza de lenguas extranjeras, estrategias de aprendizaje, estrategias comunicativas, enseñanza de estrategias comunicativas, destreza oral, poučevanje tujih jezikov, učne strategije, komunikacijske strategije, poučevanje komunikacijskih strategij Celotno besedilo (datoteka, 5,12 MB) |
|
|
|
|
|
|