|
2. Računalniški koncepti v nalogah s tekmovanja BoberMatevž Černe, 2013, diplomsko delo Ključne besede: tekmovanje Bober, koncepti računalništva, regularni izrazi, končni avtomati, kriptografija, kodiranje, dvojiški številski sistem, predstavitev podatkov, urejanje, polnjenje nahrbtnika, bisekcija, barvanje grafov, iskanje v globino, iskanje v širino, minimalno vpeto drevo, iskanje najkrajših poti, Dijkstrov algoritem, Huffmanov algoritem, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
|
7. Implementacija igre Tetris v vezju FPGAFEDJA BEADER, 2016, diplomsko delo/naloga Ključne besede: tetris, tetrimino, strojna izvedba igre, končni avtomati, UNI-VGA, BDF, VGA, VHDL, FPGA Celotno besedilo (datoteka, 872,40 KB) |
8. Predslike 2D celičnih avtomatovIZTOK JERAS, 2016, magistrsko delo Ključne besede: celični avtomati, predslike, predhodniki, računska zahtevnost, reverzibilnost, rajski vrt, Conwayeva igra življenja, trid, quad Celotno besedilo (datoteka, 2,52 MB) |
9. Razvoj metode celičnih avtomatov za probleme z evtektičnimi faznimi prehodiTadej Dobravec, 2016, magistrsko delo Ključne besede: numerične simulacije, celični avtomati, fazni prehodi, dvosestavinske zlitine, aluminijeve zlitine, dendritska rast, evtektična rast Celotno besedilo (datoteka, 4,40 MB) |
|