1. Značilnosti regije pri trženju živilskih proizvodov - primer Vipavske dolineUrška Kodelja, 2008, diplomsko delo Ključne besede: živilski izdelki, Vipavska dolina, regionalna hrana, lokalna hrana, vpliv območja, trženjske strategije, lokalni ponudniki, turistični proizvod, potrošniki Celotno besedilo (datoteka, 437,68 KB) |
2. Razvoj in promocija turizma v LjubljaniTanja Karadžić, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Ljubljana, turizem, razvoj, povpraševanje, ponudba, promocija, financiranje, turistični proizvod, strategija trženja, pospeševanje Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. Turistično gospodarstvo in internetGregor Kralj, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, informacijska tehnologija, Internet, turistična industrija, turizem, turistični proizvod, trženje, elektronsko trženje, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Dohodkovna elastičnost turističnega povpraševanja po Avstriji iz izbranih evropskih držav za razdobje 1975-1998Maruša Dolenc, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Avstrija, turizem, turistična industrija, turistični proizvod, povpraševanje, rast, regresijske analize, modeli, obdobje 1975 - 1998 Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Ugotavljanje zadovoljstva gostov s storitvami turistične agencijeMateja Tomin Vučkovič, 2003, magistrsko delo Ključne besede: turizem, turistični proizvod, trženje, storitve, odnosi s strankami, raziskave, metode, analiza, case study, Globtour Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Trženjski splet Hotelov OtočecKatja Kočevar Leskovec, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, turizem, hotelirstvo, podjetje, Hoteli Otočec, poslovno komuniciranje, turistični proizvod, cena, tržne poti, trendi Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
10. Značilnosti turističnega vodnika kot posredovalca storitev vodenjaSaša Podlesek, 2003, diplomsko delo Ključne besede: turizem, storitve, turistični proizvod, vodiči, vodenje, karakteristike, medosebni odnosi, raziskave, analiza, zakonodaja Celotno besedilo (povezava drugam) |